Hop til indhold
Eiskalt

Hvor er den høje, slanke, danske blondine?

Recommended Posts

flemming1428 skrev, for 20 minutter siden:

Hvem?

Nu kan jeg desværre ikke linke til en slettet annonce, men hun har været aktiv nogle år og holdt til nede ved Fisketorvet i en privat lejlighed. 
Skøn pige sidst i tyverne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dejlig <3

Annoncerer af og til, men har vist også spendererbukserne på i ft. hendes samlever ...

Hun kan ret nemt findes med Google-Image søgning + på IG a...a.......89, skriv evt. pm og få et hot tip :-) For Your Eyes Only.

The best never rests

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Overlord skrev, for 16 timer siden:

Hun er dejlig <3

Annoncerer af og til, men har vist også spendererbukserne på i ft. hendes samlever ...

Hun kan ret nemt findes med Google-Image søgning + på IG a...a.......89, skriv evt. pm og få et hot tip :-) For Your Eyes Only.

The best never rests

 

Haha, jeps, jeg er også godt bevidst om hendes Instagram profil. Dog er den nu hemmeligt så kun venner kan se hendes billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Overlord skrev, for 22 timer siden:

Hun er dejlig <3

Annoncerer af og til, men har vist også spendererbukserne på i ft. hendes samlever ...

Hun kan ret nemt findes med Google-Image søgning + på IG a...a.......89, skriv evt. pm og få et hot tip :-) For Your Eyes Only.

The best never rests

 

Hej Overlord, du også gerne P. Jeg har tidligere forsøgt at kontakte hende på hendes annonce, men uden held..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...