Hop til indhold
Wondermike

Første gang med Cassia

Recommended Posts

Jeg har flere gange forsøgt at få en aftale med Cassia, men det er aldrig lykkedes. I går så jeg at hun er tilbage i København, jeg tog chancen og ringede. Man skal vist helst skrive en sms, men hun tog telefonen, og jeg fik en tid en halv time senere. Kommunikationen var fin, hurtig og tydelig.

Cassia er high class - lækker lejlighed, byder på drikkevarer, når man ankommer, husker én på håndvask og afspritning, hun er lækkert klædt og god til at konversere. Hun taler perfekt engelsk, og vi fik hurtigt sat hinanden ind vores livssituation. Det er vigtigt for mig, at kunne se mennesket bag facaden, og det var ikke noget problem med Cassia. Hun var nem at tale med, interessant og interesseret

Hun bød sig hurtigt til, og hun kysser helt vidunderligt :). Hendes læber er bløde, nysgerrige og frække. Hun har en lækker krop og lavede, men lækre bryster. Jeg er helt vild med hendes øjne, der er noget for sig selv - smukke, men også aktive, frække, søgende mine. 

Jeg fik hende med i brusekabinen, hvor hun demonstrerede sine evner udi det franske. Hun tager den kærligt, varieret og dybt - ét af de bedste blowjobs jeg har fået. Jeg havde lidt svært ved at stå på benene efter dette, men kom dog med ind i sengen, hvor hun slikkede videre, og jeg bare kunne nyde det. Herefter 69, missionær med variationer og hende på toppen. Det er svært at huske detaljer, men jeg nød hvert et sekund. 

Jeg synes ofte første gang med en gp kan være svær og jeg kan blive nervøs, fordi man lige skal føle sig ind på hinanden. Hvis jeg så vælger at komme igen, bliver det som regel bedre. Med Cassia føltes det fuldstændigt afslappet, lækkert og ligetil, som om vi havde kendt hinanden længe, selv om det var første gang. Hun formår at skabe en intimitet og fortrolighed, som jeg ikke har mødt på den måde før.

En markør for en god oplevelse efter at have forladt en gp er, om jeg er lidt i trance bagefter og må sidde lidt stille i bilen, inden jeg kan tage mig sammen og køre. Sådan havde jeg det i går... :rolleyes:

Cassia er her to uger endnu, selv om der står noget andet på profilen. Skal jeg se hende igen? You bet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Orange Mark

Tak for tippet @Wondermike! Cassia er intet mindre end fantastisk. Hun er her lidt endnu så hun skal da besøges igen inden hun smutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lod mig inspirere og besøgte også Cassia for første gang...wauw. Her er tale og GFE i superligaen. 

Stille, pirrende nus, kys, bj, 69, sex...blidt, ømt og nærværende. Det er jo præcis derfor vi nogle gange vælger denne her parallelverden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag den 28/10/2020 besøgt jeg også Cassia . En vidunderlige kvinde med smukke øjne og en flot krop. Bj uden kondom i badeværelse og i sengen 10 af 10,  onani med vibrator 10 af 10 ,sex alle positioner 10 af 10. Stedet : en  stor ,fin og ny lejlighed med bad . Hendes engelsk er fremragende . Jeg besøger hende igen meget snart.

Redigeret af Gentleman52

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...