Hop til indhold

Motel/hotel med nøgleskab midtvest og nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.. På et Motel udenfor Viborg kunne man engang trække en nøgle til et værelse i et nøgleskab, ved at smide 500 kr i den... Findes det andre steder i midtvest og Ålborg? Har ikke så meget lyst at kører mit kredit kort igennem og stå i en reception og tjekke ind. 

Skrevet
james bond skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa.. På et Motel udenfor Viborg kunne man engang trække en nøgle til et værelse i et nøgleskab, ved at smide 500 kr i den... Findes det andre steder i midtvest og Ålborg? Har ikke så meget lyst at kører mit kredit kort igennem og stå i en reception og tjekke ind. 

Jeg tror du får svært ved at finde et sted hvor du kan trække en nøgle ved brug af kontanter.

Men 007 plejer jo altid at finde en løsning :ph34r:

Skrevet

Ved godt det nok er lang væk, men hvis er der en god diskret mulighed i Esbjerg med en lejlighed, denne bestilles i gemmen Darkroom NO2. 

Skrevet
james bond skrev, for 28 minutter siden:

Prøv at søge på Airbnb - der findes masser af prisbillige muligheder, hvor du ved bestilling får du oplyst koden til et nøgleskab.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Prøv at søge på Airbnb - der findes masser af prisbillige muligheder, hvor du ved bestilling får du oplyst koden til et nøgleskab.

Jeg tænker du på Motellet i Støvring kan betale kontant i cafeteriaet , de har åben 8-22

• 2 weeks later...
Skrevet

Findes der noget lignende omkring Vejle/Horsens?

Skrevet

Mange tak det ser ud at være lige det jeg søger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.