Hop til indhold
james bond

Motel/hotel med nøgleskab midtvest og nordjylland

Recommended Posts

Hejsa.. På et Motel udenfor Viborg kunne man engang trække en nøgle til et værelse i et nøgleskab, ved at smide 500 kr i den... Findes det andre steder i midtvest og Ålborg? Har ikke så meget lyst at kører mit kredit kort igennem og stå i en reception og tjekke ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
james bond skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa.. På et Motel udenfor Viborg kunne man engang trække en nøgle til et værelse i et nøgleskab, ved at smide 500 kr i den... Findes det andre steder i midtvest og Ålborg? Har ikke så meget lyst at kører mit kredit kort igennem og stå i en reception og tjekke ind. 

Jeg tror du får svært ved at finde et sted hvor du kan trække en nøgle ved brug af kontanter.

Men 007 plejer jo altid at finde en løsning :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
james bond skrev, for 28 minutter siden:

Hejsa.. På et Motel udenfor Viborg kunne man engang trække en nøgle til et værelse i et nøgleskab, ved at smide 500 kr i den... Findes det andre steder i midtvest og Ålborg? Har ikke så meget lyst at kører mit kredit kort igennem og stå i en reception og tjekke ind. 

Prøv at søge på Airbnb - der findes masser af prisbillige muligheder, hvor du ved bestilling får du oplyst koden til et nøgleskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Prøv at søge på Airbnb - der findes masser af prisbillige muligheder, hvor du ved bestilling får du oplyst koden til et nøgleskab.

Jeg tænker du på Motellet i Støvring kan betale kontant i cafeteriaet , de har åben 8-22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...