Hop til indhold

vild med at slikke

Featured Replies

Skrevet

Er ret vild med at slikke f.... men kan man finde GP'en som faktisk også nyder det og ikke "bare" er på arbejde, er der nogen anbefalinger?

Skrevet
Rockstar skrev, for 1 minut siden:

Er ret vild med at slikke f.... men kan man finde GP'en som faktisk også nyder det og ikke "bare" er på arbejde, er der nogen anbefalinger?

Kig i din indbakke, den må være spamet fuld af tilbud fra glædespiger, der nyder at blive slikket ;-)

Skrevet
Rockstar skrev, for 29 minutter siden:

Karin skriver i sin annonce, at hun nyder det.

Uddrag fra annoncen: Mit speciale er det der Franske hvilket jeg er rigtig god til at give, og jeg elsker forøvrigt også at modtage det.

https://annoncelight.dk/showad/232646

Skrevet
Bolleman skrev, for 2 minutter siden:

Ja dem er der mange af 

Ja ca lige så mange som stadig tror på julemanden, Gpér skriver udelukkende for at holde sig selv vågen :lol:

Skrevet
Julius skrev, for 55 minutter siden:

Karin skriver i sin annonce, at hun nyder det.

Uddrag fra annoncen: Mit speciale er det der Franske hvilket jeg er rigtig god til at give, og jeg elsker forøvrigt også at modtage det.

https://annoncelight.dk/showad/232646

Jeg forestiller mig det perfekte Rockstar & groupie cosplay setup !

Skrevet

GP som i Glædes-Pensionist?

Skrevet
Rockstar skrev, for 2 timer siden:

-Du må jo få hende til at nyde det, og glemme hun er på arbejde;-)

Skrevet

Må man anbefale sig selv? :D:P

Skrevet

Man er ikke i tvivl om at Tukta i Fredericia kan lide det, når man slikker hende

Skrevet
Lærke22 skrev, for 6 timer siden:

Det synes jeg er helt igennem accepteret. ;)

Skrevet
Handy66 skrev, for 13 minutter siden:

Det synes jeg er helt igennem accepteret. ;)

Læs lige retningslinierne!

Men spam hans indmappe og giv ham et uimundståeligt tilbud ;-)

Skrevet

Alma er helt vild og den går bare helt vild på hende

det er lige før hun sprøjter :-P

Skrevet
Lærke22 skrev, for 20 timer siden:

Kører gennem Herning i morgen kl ca 16 hvis du har en tid

Skrevet
Lærke22 skrev, den 20.10.2020 at 02:23:

Det lyder lækkert, har tidligere set din annonce og overvejet et besøg hos dig. Skriv gerne en pb 

Skrevet

Nogen der har besøgt Lærke for nyligt, er hun lige så slank og petite som hun ser ud til på billederne i annoncen? Eller mere han af de sidste billeder når man trykker på hendes navn i profilen oppe til højre?

Skrevet
dfreak skrev, for 18 timer siden:

Nogen der har besøgt Lærke for nyligt, er hun lige så slank og petite som hun ser ud til på billederne i annoncen? Eller mere han af de sidste billeder når man trykker på hendes navn i profilen oppe til højre?

Billederne skulle gerne være rettet nu :D Tilbød trekanter i en periode med andre piger som er på de billeder du vidst refererer til, for jeg har nogenlunde samme vægt +/- de billeder man kan se på min annonce :lol:

Skrevet
Lærke22 skrev, for 6 minutter siden:

Billederne skulle gerne være rettet nu :D Tilbød trekanter i en periode med andre piger som er på de billeder du vidst refererer til, for jeg har nogenlunde samme vægt +/- de billeder man kan se på min annonce :lol:

Har du link?

Skrevet

Ok så det var ikke dig på de andre billeder?

Skrevet
dfreak skrev, for 45 minutter siden:

Ok så det var ikke dig på de andre billeder?

Nej :P

Skrevet
Lærke22 skrev, den 20.10.2020 at 02:23:

Hvor kan man følge op på den anbefaling :p?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.