Hop til indhold
Rockstar

vild med at slikke

Recommended Posts

Rockstar skrev, for 1 minut siden:

Er ret vild med at slikke f.... men kan man finde GP'en som faktisk også nyder det og ikke "bare" er på arbejde, er der nogen anbefalinger?

Kig i din indbakke, den må være spamet fuld af tilbud fra glædespiger, der nyder at blive slikket ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockstar skrev, for 29 minutter siden:

Er ret vild med at slikke f.... men kan man finde GP'en som faktisk også nyder det og ikke "bare" er på arbejde, er der nogen anbefalinger?

Karin skriver i sin annonce, at hun nyder det.

Uddrag fra annoncen: Mit speciale er det der Franske hvilket jeg er rigtig god til at give, og jeg elsker forøvrigt også at modtage det.

https://annoncelight.dk/showad/232646

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bolleman skrev, for 2 minutter siden:

Ja dem er der mange af 

Ja ca lige så mange som stadig tror på julemanden, Gpér skriver udelukkende for at holde sig selv vågen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 55 minutter siden:

Karin skriver i sin annonce, at hun nyder det.

Uddrag fra annoncen: Mit speciale er det der Franske hvilket jeg er rigtig god til at give, og jeg elsker forøvrigt også at modtage det.

https://annoncelight.dk/showad/232646

 

Jeg forestiller mig det perfekte Rockstar & groupie cosplay setup !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockstar skrev, for 2 timer siden:

Er ret vild med at slikke f.... men kan man finde GP'en som faktisk også nyder det og ikke "bare" er på arbejde, er der nogen anbefalinger?

-Du må jo få hende til at nyde det, og glemme hun er på arbejde;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 13 minutter siden:

Det synes jeg er helt igennem accepteret. ;)

 

Læs lige retningslinierne!

Men spam hans indmappe og giv ham et uimundståeligt tilbud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lærke22 skrev, den 20.10.2020 at 02:23:

Må man anbefale sig selv? :D:P

Det lyder lækkert, har tidligere set din annonce og overvejet et besøg hos dig. Skriv gerne en pb 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har besøgt Lærke for nyligt, er hun lige så slank og petite som hun ser ud til på billederne i annoncen? Eller mere han af de sidste billeder når man trykker på hendes navn i profilen oppe til højre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 18 timer siden:

Nogen der har besøgt Lærke for nyligt, er hun lige så slank og petite som hun ser ud til på billederne i annoncen? Eller mere han af de sidste billeder når man trykker på hendes navn i profilen oppe til højre?

Billederne skulle gerne være rettet nu :D Tilbød trekanter i en periode med andre piger som er på de billeder du vidst refererer til, for jeg har nogenlunde samme vægt +/- de billeder man kan se på min annonce :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lærke22 skrev, for 6 minutter siden:

Billederne skulle gerne være rettet nu :D Tilbød trekanter i en periode med andre piger som er på de billeder du vidst refererer til, for jeg har nogenlunde samme vægt +/- de billeder man kan se på min annonce :lol:

Har du link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...