Hop til indhold

MissMariaB

Featured Replies

Skrevet
sawo skrev, for 3 timer siden:
Er der nogen ser har erfaringer med hende her? 

Efter megen snak med hende er det min opfattelse at hun har meget høje forventninger til DIN økonomi og de oplevelser, du skal diske op med. Sæt 5 cifre af til hende om måneden, så vil hun gerne se dig. Hvis du ellers er pæn :biggrin:

Redigeret af thedanishdude
Fejl i teksten

Skrevet
thedanishdude skrev, for 15 timer siden:

Efter megen snak med hende er det min opfattelse at hun har meget høje forventninger til DIN økonomi og de oplevelser, du skal diske op med. Sæt 5 cifre af til hende om måneden, så vil hun gerne se dig. Hvis du ellers er pæn :biggrin:

Jeg søger en velhavende, respektfuld og ikke-rygende gentleman der vil forkæle mig, og som jeg kan forkæle tilbage. En gavmild relation der vil invitere mig på hotel, spa-ophold, gode restauranter og desuden forkæle mig med sugar. Jeg vil gerne opbygge en uforpligtende relation der kan udvikle sig til et kærligt og intimt venskab med gensidig forkælelse hvor det er muligt at mødes 1-3 gange om måneden.

Og for de penge kan du måske mødes 1-3 gange....Lidt dyrt i en sløj måned med 1 møde :lol:

Skrevet
  • Author

Tak for svareren.

synes også ud fra hendes profil at hun virker som en dyr pige  i drift. Det var egentlig bare for at høre om der var nogen der havde mødt hende og måske var det værd.

Skrevet
Lenny skrev, for 9 timer siden:

Jeg søger en velhavende, respektfuld og ikke-rygende gentleman der vil forkæle mig, og som jeg kan forkæle tilbage. En gavmild relation der vil invitere mig på hotel, spa-ophold, gode restauranter og desuden forkæle mig med sugar. Jeg vil gerne opbygge en uforpligtende relation der kan udvikle sig til et kærligt og intimt venskab med gensidig forkælelse hvor det er muligt at mødes 1-3 gange om måneden.

Og for de penge kan du måske mødes 1-3 gange....Lidt dyrt i en sløj måned med 1 møde :lol:

Jeg spurgte til hendes forventede lommepenge. Det var 5-cifret pr måned. Hotel osv kommer oveni

Skrevet
thedanishdude skrev, Lige nu:

Jeg spurgte til hendes forventede lommepenge. Det var 5-cifret pr måned. Hotel osv kommer oveni

Ja, Det tænkte jeg godt. 

Skrevet

underligt men fik svar på 2000 pr gang og har afale næste uge ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.