Hop til indhold
sawo

MissMariaB

Recommended Posts

sawo skrev, for 3 timer siden:
Er der nogen ser har erfaringer med hende her? 
 

Efter megen snak med hende er det min opfattelse at hun har meget høje forventninger til DIN økonomi og de oplevelser, du skal diske op med. Sæt 5 cifre af til hende om måneden, så vil hun gerne se dig. Hvis du ellers er pæn :biggrin:

Redigeret af thedanishdude
Fejl i teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 15 timer siden:

Efter megen snak med hende er det min opfattelse at hun har meget høje forventninger til DIN økonomi og de oplevelser, du skal diske op med. Sæt 5 cifre af til hende om måneden, så vil hun gerne se dig. Hvis du ellers er pæn :biggrin:

Jeg søger en velhavende, respektfuld og ikke-rygende gentleman der vil forkæle mig, og som jeg kan forkæle tilbage. En gavmild relation der vil invitere mig på hotel, spa-ophold, gode restauranter og desuden forkæle mig med sugar. Jeg vil gerne opbygge en uforpligtende relation der kan udvikle sig til et kærligt og intimt venskab med gensidig forkælelse hvor det er muligt at mødes 1-3 gange om måneden.

 

Og for de penge kan du måske mødes 1-3 gange....Lidt dyrt i en sløj måned med 1 møde :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svareren.

synes også ud fra hendes profil at hun virker som en dyr pige  i drift. Det var egentlig bare for at høre om der var nogen der havde mødt hende og måske var det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, for 9 timer siden:

Jeg søger en velhavende, respektfuld og ikke-rygende gentleman der vil forkæle mig, og som jeg kan forkæle tilbage. En gavmild relation der vil invitere mig på hotel, spa-ophold, gode restauranter og desuden forkæle mig med sugar. Jeg vil gerne opbygge en uforpligtende relation der kan udvikle sig til et kærligt og intimt venskab med gensidig forkælelse hvor det er muligt at mødes 1-3 gange om måneden.

 

Og for de penge kan du måske mødes 1-3 gange....Lidt dyrt i en sløj måned med 1 møde :lol:

Jeg spurgte til hendes forventede lommepenge. Det var 5-cifret pr måned. Hotel osv kommer oveni

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...