Hop til indhold
Guest Elte

Soda - Rødovre

Recommended Posts

Guest Elte

Besøgte Soda som lige nu er at træffe i Rødovre. Har tidligere besøgt Apple samme sted og synes generelt at det er søde og imødekommende piger der er på stedet. Desværre har de fleste fået silikone i brysterne, men helhedsindtrykket er stadig særdeles godt i min optik. Det er rimeligt tydeligt at der er fokus på sexen, men jeg synes nu massagen også er særdeles god. 

Soda er en sød og køn petit pige. Nok sidst i 20'erne. Har tidligere besøgt en Soda på stedet, men er ikke helt sikker på at det er den samme. Fik ikke lige spurgt hende i ren iver over hendes lille tiltrækkende væsen. 

Massagen er som sagt god. Ren nydelse. Jeg er en sucker efter petit piger så da jeg blev vendt gik der ikke længe til der var fuldt flag på og et par ivrige mandehænder der gik på udflugt. Jeg ved ikke om Soda synes at hun nåede at få afsluttet massagen inden jeg fik hende på alle fire foran det lille spejl hvor jeg kunne lure på hende imens jeg smagte på den lille fine mis. Hun lader til at være til at charme med det franske, men synet i spejlet af hendes kønne ansigt der så både overrasket og liderligt ud gjorde sit job, så inden længe fik lysten til at komme ombord overtaget. Tog hende begejstret i en doggy on the Edge - stadig med et skønt syn i spejlet - og efter noget tid med hende på ryggen og mig på knæ med hendes ben lige i vejret, hvor jeg fik lov at knalde løs med frit syn til hele skønheden (og mine hænder og fingre på fri udflugt) indtil hun nærmest rystede. Afsluttede ud over hende med et ordentligt tosset grynt og forlod stedet med et gevaldigt smil. 

Der er et par andre petit piger der trænger sig på, men kunne godt drømme om en double med Soda og Apple eller Lemon. Alternativt at høre Soda om hun er til 2 mænd af gangen. Øj det burde kunne få mig til at flække af lykke. 

 

Redigeret af Elte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...