Hop til indhold
FynDK

Sdr. boulevard 114

Recommended Posts

Jeg har prøvet begge 2.

Var der for et par måneder siden.

Siwimob er sød og rar, men synes ikke at hendes massage er i top og sex delen kunne også være bedre. (Info: Hun har meget parfume på. Så pas på hvis man har en kone derhjemme)

Nit har fået lidt dårlig omtale herinde, men hun overraskelse mig både med massage delen som var god og med en god gang sex. (Om hun havde en god dag ved jeg ikke, men godt var det)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdenseMand69 skrev, for 23 timer siden:

Jeg har prøvet begge 2.

Var der for et par måneder siden.

Siwimob er sød og rar, men synes ikke at hendes massage er i top og sex delen kunne også være bedre. (Info: Hun har meget parfume på. Så pas på hvis man har en kone derhjemme)

Nit har fået lidt dårlig omtale herinde, men hun overraskelse mig både med massage delen som var god og med en god gang sex. (Om hun havde en god dag ved jeg ikke, men godt var det)

Nit har jo udelukkende billeder som er taget fra livet og ned. Men hvordan ser resten ud? Er hun dejlig fyldig som overetagen eller smal?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Nit, da hun var på Rugårdsvej. Hun er sød og smilende, ser faktisk meget godt ud. Jeg fik B2B og var ikke rigtigt oppe og ringe, lidt kedeligt, pirrede efter min smag ikke meget, kom mellem hendes pæne bryster. 
Hyggelig snak bagefter, men manglede lidt mere tænding fra hendes side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Nit har jo udelukkende billeder som er taget fra livet og ned.

Hvad mener du med det? Der er da billede af hele kroppen, incl. hovedet. Eller er det bare mig der ikke fatter noget? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Hvad mener du med det? Der er da billede af hele kroppen, incl. hovedet. Eller er det bare mig der ikke fatter noget? :huh:

Nej for helvede!....Selvfølgelig jeg mener fra livet og op :-D

Jeg mener at man ikke kan se hendes røv og ben :-)

Så hvis nogen kan beskrive hende, så takker jeg på forhånd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tilhøre jeg de få der søger de helt naturlige thai piger... Dvs piger der er naturlig behåret forneden, men er Nit det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...