Hop til indhold
Aarhuselsker

At score uden at være klam

Recommended Posts

Det er ingen hemmelighed at det hele livet har været svært for mig at score.

Jeg er lille, temmelig meget ikke pæn, små bøvet, asocial og uempatisk. 

Det er dog lykkedes nogle gange, og jeg har analyseret situationerne. 

Jeg er nået frem til at jeg har sexede øjenbryn, simpelthen. Desværre kan de være svære at få øje på, da jeg bærer briller, model Colabunde. 

Men når jeg så gør opmærksom på mine øjenbryn - jeg stikker lige tungen ud og slikker dem pænt glatte - så begynder pigerne at tale til mig. Det er flere gange endt med at jeg er blevet inviteret med hjem til en videre "samtale"

Så man behøver altså ikke at gramse på pigerne og drikke sig mod til. Bare gør diskret opmærksom på dine sexede øjenbryn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Det er ingen hemmelighed at det hele livet har været svært for mig at score.

Jeg er lille, temmelig meget ikke pæn, små bøvet, asocial og uempatisk. 

Det er dog lykkedes nogle gange, og jeg har analyseret situationerne. 

Jeg er nået frem til at jeg har sexede øjenbryn, simpelthen. Desværre kan de være svære at få øje på, da jeg bærer briller, model Colabunde. 

Men når jeg så gør opmærksom på mine øjenbryn - jeg stikker lige tungen ud og slikker dem pænt glatte - så begynder pigerne at tale til mig. Det er flere gange endt med at jeg er blevet inviteret med hjem til en videre "samtale"

Så man behøver altså ikke at gramse på pigerne og drikke sig mod til. Bare gør diskret opmærksom på dine sexede øjenbryn. 

Hahahaha. Klasse. Jeg skulle til at råde dig til at få kontaktlinser og bære mundbind, så kun øjnene og brynene var tydelige. Men så læste jeg lige at du slikker dine øjenbryn glatte, og så går den jo ikke med mundbind.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Få lidt mere selv tillid

Kontakt er ikke udseende men ord og selvtillid. Høflig. Beleven. Men ikke overdrevet. Køb kun en drink feks. Ingen respons så videre tør mig gode fyre er i høj kurs

 Den der søger bad boys inviterer selv til problemer

God jagt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lord Camealot skrev, for 2 minutter siden:

Frank - er det dig?? 

Da jeg læste at han havde trukket sig kom jeg til at tænke på den gamle serie  "Frankie goes to Hollywood"
Nå jeg løber, jeg skal ud og stryge lidt lamselår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at du har fundet en farbar vej ud af sex-tørken ;)

Mit sex-liv er tilsvarende i dvale, har derfor taget det drastiske skridt at melde mig ind i de Radikale

Satser på at komme med i den næste....

radikale.JPG.d8c6b7bc6a2c9d65f18080a878bf2007.JPG

Snak på vandrørene med gæsteoptræden af "Frankie goes Paradise"  - tid er der sikkert nok af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...