Hop til indhold
PeterN

Super skønne Diana - ungarsk ynde når det er allersmukkest!!!

Recommended Posts

Kære alle,

hermed beretning om dejlige skønne Diana.

Diana har været her et par gange før, og er også anmeldt tidligere, men jeg synes sagtens hun kan tåle lidt extra opmærksomhed.

Jeg mødte hende første gang i lørdags og det blev allerede i formiddags til et dejligt genbesøg som denne anmeldelse beskriver!

Diana befinder sig i nærheden af Fields angiveligt i samme lejlighed som Zara og Kristyn. Aftalen med Diana bliver indgået uden de store problemer. Lokationen finder jeg rimelig diskret. Man ringer selv på og der bliver åbnet rimelig hurtigt. Selve lejligheden er en del af et nyere byggeri, pænt og rent, så faciliteterne er bestemt godkendt (ikke at det er så afgørende for mig, og jeg må indrømme at Dianas fremtoning distraherer mig så meget at jeg ikke lægger så meget mærke til indretningen haha)

Efter det obligatoriske bad, er skønne Diana klar med det samme. Og hvor er hun bare dejlig. Naturligt nærværende hele vejen igennem!!!

Hov hov jeg skal lige nævne af Diana giver et meget dejligt blowjob med masser af indlevelse mmmmmmmmmmmmmm :wub:

Og jeg fik også lov at smage hende, og hende i en 69'er med den bagdel mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ja der blev også knaldet..........Og selv om jeg er til den store side, så tager hun altså rigtig godt imod...... ! Men jeg gør mig også umage for at gøre det godt for hende, og lægge roligt ud når det kommer til penetrationen. Ja nu skal jeg ikke afsløre for mange detaljer, men Diana er bestemt andet og meget mere end blot optifuck.  I dag sluttede vi af med hende liggende på maven skråt til siden, så jeg kunne nyde hende halvvejs bagfra, med den mest perfekte udsigt til hendes lækkerhed. Og perfekt syn af bagdelen i spejlet på vægggen. Hold da op mmmmmmmmmmmm Så var tømning af de pænt tunge løg en uundgåelig konsekvens af al det behagelige der gik forud mmmmmmmm Sikke en omgang lummersovs!!!!

Smuk og naturlig og pokkers fræk ...... !!!! Hun er af den type hvor jeg tænker at hvis en kirurg nogensinde skulle lykkes med at lokke Diana til af få lavet lidt større bryster eller lign., så vil det være en forbrydelse, simpelthen!!!!  

Udover timeprisen slap jeg 200 for superfransk og 200 for kys. Har ikke helt tjek på hvad de andre extras helt præcis er og til hvilken pris. Jeg er sikker på at Diana gerne svarer på spørgsmål desangående!!!

Hermed giver jeg Diana mine bedste anbefalinger. Hun er her indtil lørdag, tager derefter til Odense og er først tilbage i hovadstaden engang til December!

Men hun er her ugen ud......... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm meget fristende :wub::wub::wub:

Håber det kan bruges, og forsat go' dag til alle!

KH

PeterN

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cassanova Håber du også får en positiv oplevelse, hvis du får en aftale i stand ;-) Altså lokationen er diskret nok til mig, man går hen til en dørtelefon og bliver lukket ind med det samme, tænker ikke at de få der måtte få øje på mig har nogen idé om mit forehavende .... ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering: 

Så er dejlige Diana tilbage..... Denne gang dog kun en uge, så hendes sidste arbejdsdag skulle være mandag i næste uge ;-) 

mmmmmmmmm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LIVETERKORT skrev, 1 time siden:

Hey! Ved du om det er den Diana der huserede sammen med Barbara Smile i Rødovre for nogle år siden? Hun var/er sindsygt sprød og stærkt savnet. Fingers crossed

Det er ikke den samme Diana. Hun er måske ikke lige så sød og smuk som den kendte Diana men fræk, det er hun, og også et rigtigt godt knald.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, for 4 timer siden:

Den Diana jeg kender er efter min mening super smuk og lækker! Men smag og behag .... og kender ikke den "anden" ;-) 

Jo, helt bestemt men imo er den anden bare endnu smukkere og super sød. Selv om jeg godt ville se hende igen, er jeg faktisk også glad for, at hun er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Full service:
Kissing, blowjob without
Finish in mouth or body or face
Multicum
Deepthroat, foot fetish :)

- har jeg da fornemmelsen af i hvert fald :rolleyes:

I øvrigt en generelt fuldstændig fantastisk pige (som jeg er helt enig i, Diana i Rødovre også var - meget endda - og hun bliver vel nærmest ikke overgået!), men her særligt hvis man er til det stramme... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...