Hop til indhold

Recommended Posts

Bruger81 skrev, for 35 minutter siden:

Vil gerne finde en til i aften, og synes godt om billederne. Så er der nogen der kan sige lidt om hende.

Har søgt men finder ikke rigtigt noget. Er generelt lidt tvivlende overfor de anmeldelser der er på Wiki.

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5218&lan=en

Udseende og udstråling er super vigtigt for mig.

God dag.

Tag ud og knep hende, og fortæl os om hende! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget på hende, med stor interesse, i lidt tid.

Hun ser vildt lækker ud.

Læser meget gerne om oplevelsen, men kunne godt finde på at komme forbi hende, blot ud fra billeder og beskrivelse.

 

Lad høre, også hvis andre har lidt at fortælle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh, jeg burde have anmeldt hende mens jeg havde besøget i frisk erindring ! Jeg besøgte hende i Kolding (var det vist?) for et par måneder siden. Det er hende på billederne og hun gjorde intet forkert eller noget, men jeg kan dårligt huske det alligevel. Jeg var aktiv, men jeg er sikker på at det kunne hun også være. Pæn nok, sød nok, ikke noget hastværk.

Men min konklusion her bagefter er, at det kan næppe have været en stor oplevelse, (ligesom det var med Adriana Top, for eksempel) for så ville jeg jo nok kunne huske det bedre,

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 8.11.2020 at 10:22:

Argh, jeg burde have anmeldt hende mens jeg havde besøget i frisk erindring ! Jeg besøgte hende i Kolding (var det vist?) for et par måneder siden. Det er hende på billederne og hun gjorde intet forkert eller noget, men jeg kan dårligt huske det alligevel. Jeg var aktiv, men jeg er sikker på at det kunne hun også være. Pæn nok, sød nok, ikke noget hastværk.

Men min konklusion her bagefter er, at det kan næppe have været en stor oplevelse, (ligesom det var med Adriana Top, for eksempel) for så ville jeg jo nok kunne huske det bedre,

Synd hvis oplevelsen ikke helt har levet op til forventningerne.

Synes nu stadig un ser lækker ud.

Er stærkt fristet til at møde hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...