Hop til indhold

Recommended Posts

Min krop trængte til en omgang massage og jeg valgte Royal Thai massage i Ålborg. Fin kommunikation på engelsk med ( bestyrer tror jeg ) og hurtig tid, og jeg valgte 1 time. Massagen var faktisk god, men ikke den bedste jeg har prøvet og fået. Den rare massør var ikke så kronologisk i sin massage men noget rodet i det, hvilket betød at ikke hele kroppen kom i spil. ( her tænker jeg i på hj eller bj :smile: ) blev det godt nok tilbudt hen mod slutningen men jeg sagde pænt nej tak, da det var “ hård massage “ i dag jeg gik efter. 
 

http://www.royalthaimassageaalborg.dk/

Og her kommer mit spørgsmål til jer. Måske nogle kan svare fordi, jeg blev noget forundret nemlig. På deres hjemmeside beskriver de forskellige former for massage. De fleste eller alle koster 400 kr. for 1 time, men jeg blev afkrævet 600 kr. jeg sagde til bestyreren at der på deres hjemmeside stod 400 kr. for thaimassage, hvor massøren bruger sine hænder, albuer og teknik. 
 

hun siger til mig at det er for soft massage og ikke hprd massage. Nogle af jer, der har prøvet det samme ? Jeg havde så kun 550  kr. i pungen  og betalte det, og blev ikke afkrævet yderligere. 
 

smid gerne en kommentar. På forhånd tak. 
 

bh. 
dengamlebjørn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er mange forklaringer, hvorfor prisen pludselig er højere. Rigtig  thiamassage  er hård i sig selv. trods det er den altid billigere i forhold til andet massage i thailand. I danmark er de begyndt med det er dyre... Men aftal altid prisen forud -og hvis ændringer undervejs eks. ekstra -så få den samlet pris. Ellers er chancen stor for de er kreative i forhold til prisen... Jeg holder altid fast i den samlet pris -selv om de siger en anden og mærkelig nok altid højere, når det hele er overstået.... -Nogen gange bliver de meget sure og fortæller mig en masse på thai -men jeg fastholder det vi har aftalt -og går stille og roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, den er noget tynd.

Nok mere fordi du ikke sagde ja til de andre tilbud til sidst. Så opfandt de et produkt du skulle betale for. Desværre.

Ja, Thai-massage er hård, gør ondt og er for øvrigt uden olie. 

Der har før været snak om det der med betaling før eller efter service (og "service")  Dit tilfælde viser det er i vores egen interesse at få betalt først.

Har ikke oplevet det du møder. Men har mødt en høj pris der ikke giver mening, og gået igen før service.

Mvh Mr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...