Hop til indhold

date a doll

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kender det her firma: https://dateadolls.com/ Overvejer at købe en ssexdukke derfra. Kan man stole på at man faktisk får produktet. Har hørt at derer meget svindel indenfor den slags. Firmaet virker tila t være dansk men nogen gange slår deres side oer i engelsk

Skrevet

Det er ikke en dansk virksomhed er mit umiddelbare indtryk. Prøv evt at slå dem op i CVR-registret. Der er mange stavefejl og andre småfejl, hvilket hos mig vækker mistillid, men det behøver jo ikke sige noget om dem som virksomhed. 

Skrevet

det er da bare en af de sædvanelige spam ting – få den anmeldt så vi slipper for at den fylder herinde

Skrevet

Tror ikke. Det er spam. Der er kontaktadresse, CVR.nr. og udstillingsadresse, men man skal selvfølgelig altid være kritisk.

Skrevet

.

Redigeret af Nannas Hjørne
nevermind

Skrevet

Jeg har set dukkerne. De er ret naturtro og kan have indtil 3 huller. På de avancerede kan man tage hullet ud til rengøring. Jeg har ikke prøvet en af dukkerne, og skal heller ikke.

Om det pågældende firma er reelt vides ikke. jeg ved kun at mange af dukkerne kommer fra Japan. 

Skrevet
shirtcocker skrev, for 4 timer siden:

Nogle der kender det her firma: https://dateadolls.com/ Overvejer at købe en ssexdukke derfra. Kan man stole på at man faktisk får produktet. Har hørt at derer meget svindel indenfor den slags. Firmaet virker tila t være dansk men nogen gange slår deres side oer i engelsk

Jeg tror det er real nok.... du kan altid prøve og fortælle om det virker:)

Gid mand kunne få mandlige sexdukker til kvinder,:lol:

Skrevet
Melody skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror det er real nok.... du kan altid prøve og fortælle om det virker:)

Gid mand kunne få mandlige sexdukker til kvinder,:lol:

Har set den mandlige sexdukke 

Den var fed 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Den var fed 

Vil nu ellers tro de fleste foretrækker dem slanke. 

/North

Skrevet
Madame Illona skrev, for 5 timer siden:

Den var fed 

Okay fedt:) har du et billed:biggrin:

Skrevet
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

Jeg så den i en sexbutik men den er desværre lukket

Øv:x

Skrevet

Et firma med godt ry for sexdukker og service er the doll house i england. Men du skal nok i gang med bestillingen inden brexit træder i kraft

Skrevet

Kære @shirtcocker

Hvor i landet er du fra ?

Det er muligt at se et par udstillings modeller fra as-dolls.dk hos mig evnt prøve en smuk doll under diskret forhold.

Evnt et godt tilbud fra deres rest lager , eller købe en brugt dulle doll til nedsat pris

MVH

Madame Elisabeht

Skrevet
  • Author
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 2 timer siden:

Kære @shirtcocker

Hvor i landet er du fra ?

Det er muligt at se et par udstillings modeller fra as-dolls.dk hos mig evnt prøve en smuk doll under diskret forhold.

Evnt et godt tilbud fra deres rest lager , eller købe en brugt dulle doll til nedsat pris

MVH

Madame Elisabeht

jeg er fra københavns området. synes ikke jeg kan finde siden as-dolls.dk nogen steder

• 2 months later...
Skrevet

jeg har en supersmuk dukke på 158 cm som jeg af personlige årsager gerne vil sælge, hvis det skulle have 

interesse. jeg har faktisk lige købt den i sidste uge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.