Hop til indhold

Nadia Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/305396

Havde kigget på denne annonce et par gange over den sidste uge.

Læste de par anmeldelser der var af denne skønne kvinde. Hvorefter jeg gav det et skud!

Det må jeg sige jeg er fantastisk glad for jeg gjorde, kom hen til et kendt sted i Aalborg hvor lokalerne er fine og det ligger diskret.

Kommer ind og bliver modtaget af denne skønhed, må bare sige at billederne ikke giver hende retfærdighed nok. Hun er virkelig smuk, betagende øjne, fantastiske bryster og en lige så smuk bagdel!

Havde bestilt 2 timer så vi havde masser af tid til at slappe af og tage det stille og roligt, må sige Nadia forstår at få sig til at føle velkommen og i gode hænder. Hendes evner med B2B massage og hendes tricks med hænderne er helt formidable.

Efter en god omgang massage og en hel del teasing med fantastisk øjenkontakt fik hun finalen til at ske og må sige at det var nok den mest eksplosive orgasme jeg har fået.. 

Jeg kommer helt sikkert til at besøge denne skønhed igen.

Pigen 11/10

Stedet 9/10 

Skrevet

er der nogen der ved om og hvornår hun kommer til Odense som der var en der skrev her inde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.