Hop til indhold
LarsB

Gel i Aarhus - fantastisk massage

Recommended Posts

Link først 

https://annoncelight.dk/showad/305715

Netop hjemvendt og ser minsandten på AL at smilets by har fået dejlig besøg ude fra. 

Gel kalder hun sig her, hun arbejder normalt på Sjælland, men vi har hende da til på onsdag. 

Billederne er hende, hun har et godt engelsk og god kommunikation på mobilen, selv om hun har haft travlt de sidste dage, fik jeg booket 1 times massage som udgangspunkt og massage delen var helt til et 10 tal, vel nok det bedste jeg har fået i længere tid, hun havde fuld fokus på min krop og de ømme muskler, så teksten i annoncen er helt rigtigt. 

Havde aftalt at massage delen skulle være fokus, men hun er simpelthen for lækker til ikke at skulle nyde hendes ekstra ydelser efterfølgende, hun og jeg holdt os den første time, ingen pirring undervejs og mine hænder blev artigt hvor de blev lagt... 

Tiden til anden omgang, hvor alt er med kondom, blev "sprittet" af som aldrig før, mundskyl begge da jeg også ønskede 69er, rense servietter og køkkenrulle fyldte det næste af gulvet da vi var kommet i mål. 

Jeg fik lige lært nogle nye massage greb, hvor hun kyndigt instruerede og hun sluttede af med udstrækning af hele min nyfødte krop. 

Der blev ikke på noget tidspunkt kigget på klokken og følelsen af være i centrum var enestående. 

Hun er super service minded, ekstrem renlig, flot skruet sammen, smilende og god at sexe med. 

Desværre bliver hun ikke så længe i denne omgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 21 timer siden:

Link først 

https://annoncelight.dk/showad/305715

Netop hjemvendt og ser minsandten på AL at smilets by har fået dejlig besøg ude fra. 

Gel kalder hun sig her, hun arbejder normalt på Sjælland, men vi har hende da til på onsdag. 

Billederne er hende, hun har et godt engelsk og god kommunikation på mobilen, selv om hun har haft travlt de sidste dage, fik jeg booket 1 times massage som udgangspunkt og massage delen var helt til et 10 tal, vel nok det bedste jeg har fået i længere tid, hun havde fuld fokus på min krop og de ømme muskler, så teksten i annoncen er helt rigtigt. 

Havde aftalt at massage delen skulle være fokus, men hun er simpelthen for lækker til ikke at skulle nyde hendes ekstra ydelser efterfølgende, hun og jeg holdt os den første time, ingen pirring undervejs og mine hænder blev artigt hvor de blev lagt... 

Tiden til anden omgang, hvor alt er med kondom, blev "sprittet" af som aldrig før, mundskyl begge da jeg også ønskede 69er, rense servietter og køkkenrulle fyldte det næste af gulvet da vi var kommet i mål. 

Jeg fik lige lært nogle nye massage greb, hvor hun kyndigt instruerede og hun sluttede af med udstrækning af hele min nyfødte krop. 

Der blev ikke på noget tidspunkt kigget på klokken og følelsen af være i centrum var enestående. 

Hun er super service minded, ekstrem renlig, flot skruet sammen, smilende og god at sexe med. 

Desværre bliver hun ikke så længe i denne omgang. 

Ved du hvor hun arbejder når hun på Sjælland , og hvad hun kalder sig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaime skrev, 1 time siden:

Ved du hvor hun arbejder når hun på Sjælland , og hvad hun kalder sig ?

Ja, men ved ikke om hun er interesseret i at det blive offentliggjort, da hun måske gerne vil dyrke Aarhus mere under Gel senere.

Men tænker lidt søgning på de forskellige sites burde give svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 18.10.2020 at 13:12:

Link først 

https://annoncelight.dk/showad/305715

Netop hjemvendt og ser minsandten på AL at smilets by har fået dejlig besøg ude fra. 

Gel kalder hun sig her, hun arbejder normalt på Sjælland, men vi har hende da til på onsdag. 

Billederne er hende, hun har et godt engelsk og god kommunikation på mobilen, selv om hun har haft travlt de sidste dage, fik jeg booket 1 times massage som udgangspunkt og massage delen var helt til et 10 tal, vel nok det bedste jeg har fået i længere tid, hun havde fuld fokus på min krop og de ømme muskler, så teksten i annoncen er helt rigtigt. 

Havde aftalt at massage delen skulle være fokus, men hun er simpelthen for lækker til ikke at skulle nyde hendes ekstra ydelser efterfølgende, hun og jeg holdt os den første time, ingen pirring undervejs og mine hænder blev artigt hvor de blev lagt... 

Tiden til anden omgang, hvor alt er med kondom, blev "sprittet" af som aldrig før, mundskyl begge da jeg også ønskede 69er, rense servietter og køkkenrulle fyldte det næste af gulvet da vi var kommet i mål. 

Jeg fik lige lært nogle nye massage greb, hvor hun kyndigt instruerede og hun sluttede af med udstrækning af hele min nyfødte krop. 

Der blev ikke på noget tidspunkt kigget på klokken og følelsen af være i centrum var enestående. 

Hun er super service minded, ekstrem renlig, flot skruet sammen, smilende og god at sexe med. 

Desværre bliver hun ikke så længe i denne omgang. 

Hvad gav du for en times massage plus sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, 1 time siden:

Hvad gav du for en times massage plus sex?

Hun kalder dem promotion price og tager kr. 400 for 1 time med kun massage, kr. 1.200 for 1 time fp, alt med gummi, en håndfuld rense servietter også til bagindgang :shock:, sprit til føder og håndklæde til badet, ja renlighed er i fokus. 

Var forbi hende igen igår til massage only (havde lige fået den store tur hos Sandy dagen før) kr. 600 for 1,5 time og igen ingen kiggen på klokken og fuld fokus ingen pirring. 

Kommer til at savne hende, da hun tager tilbage til Sjælland og holder 1,5 uges ferie. 

Har iøvrigt lagt lidt "drikkepenge" begge gange, god service og oplevelser bør belønnes, nå ja, så plejer de også at svare hurtigt når man skriver til dem en anden gang 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gel er tilbage i Aarhus og det lykkedes mig at lave en aftale med hende. (Oprindeligt ville jeg havde besøgt Ticha, men hun skriver ikke retur :roll:)
Massagen er enormt god og hun er virkelig dygtig med sine hænder. 
Gel er en meget flot kvinde, slank og har et venligt væsen. Sexen er stille, rolig og nærværende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 15 minutter siden:

Gel er tilbage i Aarhus og det lykkedes mig at lave en aftale med hende. (Oprindeligt ville jeg havde besøgt Ticha, men hun skriver ikke retur :roll:)
Massagen er enormt god og hun er virkelig dygtig med sine hænder. 
Gel er en meget flot kvinde, slank og har et venligt væsen. Sexen er stille, rolig og nærværende. 

Hvor er det henne i Aarhus?  og er det i dag? troede de fleste have "Corona lukket" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Lad nu være med at skrive om at i har været et sted i denne tid det er nogen der har med sådan noget at gøre som også læser her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...