Hop til indhold

Recommended Posts

Samba skrev, for 7 minutter siden:

hvordan man indsætter link

Når du skriver indlægget har du øverst en række symboler. 

Klik på nr 5 fra venste, kæden, og en boks kommer frem. Her indsætter du den webadresse ind du har kopieret. Hvis det skal være rigtig smart kan du skrive en tekst i linie 2, som bliver den tekst læseren skal klikke på. Du kan også undlade at skrive noget i linie 2 og så er det blot webadressen der kommer frem som den der skal klikkes på. 

 

https://www.kindgirls.com/

 

Søde piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
hej29 skrev, den 18.10.2020 at 14:12:

hej har hvad der for flere år siden der fik man en gang god masse  

Der hed det vist ikke Sopha thaimassage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
hej29 skrev, den ‎18‎-‎10‎-‎2020 at 14:12:

masse

Undskyld men hva betyder masse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet og var faktisk temmelig skuffet. Hun er en buttet kvinde og sgu ikke meget tænding, selvom jeg havde bestilt hele turen

kommer der ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 3 timer siden:

Jeg har prøvet og var faktisk temmelig skuffet. Hun er en buttet kvinde og sgu ikke meget tænding, selvom jeg havde bestilt hele turen

kommer der ikke igen

Er det hende på billederne, og hvis ja er de så vellignende? Synes det ser ud til hun har nogle gode kasser:), og er der andre piger på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg i mandags og havde en rigtig dejlig oplevelse. Købte massage og FP og det var helt fantastisk begyndende med massage af ryggen, der blev frækkere og frækkere og masser af pirring af de ædlere dele. Derefter blev jeg vendt om og fik massage med B2B og nød i fulde drag denne fantsadtisk søde kvinde. Dejligt store naturlige bryster og helt perfekt krop efter min smag ihvert fald. At jeg så kom lidt for hurtigt var nok min egen skyld ;-) men det må der rettes op på næste gang. Afsluttede med en dejlig afslappende massage. Alt i alt en rigtig god og dejlig oplevelse med en sød og smuk dansktalende kvinde. Kommer jeg igen? Ja det gør jeg hel sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dong4beaver skrev, for 11 timer siden:

Hej, har selv overvejet et besøg, var det samme massør d 21. oktober som på annoncen for stedet fra idag? Går ud fra det er samme sted
https://annoncelight.dk/showad/307484

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er hende, men det finder jeg ud af en af dagene, da jeg snart vil derud igen . Men måske du kommer før mig, så må du lige komme med en lille anmeldelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
elskeren 45 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er hende, men det finder jeg ud af en af dagene, da jeg snart vil derud igen . Men måske du kommer før mig, så må du lige komme med en lille anmeldelse. :-)

Jeg er rimelig  sikker på at Sopha er rykket til Odense....har ihvertfald set hendes billeder under en annonce for Fyn, nåede desværre ikke at besøge hende da hun var i Skelhøje!

Del dette indlæg


Link til indlæg
elskeren 45 skrev, den 30.11.2020 at 07:18:

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er hende, men det finder jeg ud af en af dagene, da jeg snart vil derud igen . Men måske du kommer før mig, så må du lige komme med en lille anmeldelse. :-)

Talte i tlf med hende søndag, lyder som der ikke er meget elastik i servicekategorier.., men det kan jo være anderledes face to face måske. Jeg droppede den der, men kunne være spændende at høre hvad der kan aftales på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...