Hop til indhold
bonniepigen76

4 timers åbent GB i KBH, den 30/10, kl. 10.00 - 14.00

Recommended Posts

Hej kære gentlemen

 

På utallige opfordringer om, at komme til København/Sjælland har vi valgt, at afholde et 4 timers åbent gangbang, på Frederiksberg fredag den 30/10 fra 10.00 - 14.00... 

Tjek min annonce på Annoncelight... 

Jeg har afholdt et 4 timers åbent gangbang og et mindre gangbang før... Så man kan hvis godt kalde mig 100% amatør... 

Har i lyst til at deltage, så er der tilmelding via min mail... 

 https://annoncelight.dk/showad/306027

Knus Bonnie

Redigeret af bonniepigen76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der chance for at du holder fx de 2 første timer som alm gb, dvs ikke cream pie gb? Måske et mærkeligt spørgmål, men for mig er det forkellen på deltagelse eller ikke. Ser ellers frækt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr@ Nej, det gør jeg ikke... Men du kan komme de sidste 2 timer, der er der altid færrest fyre og så kan du jo bare tørre mig af inden du knalder mig, der er vådservietter til rådighed for dem der ikke ønsker creampie GB ;-)  Og ja, det bliver mega frækt, det var det ihvertfald oppe i Århus, så mon ikke i Københavnere også kan give mig en ordentlig tur :wub:

 

@Lemac OHHHH NO!!! Du må tage turen over Sundet, som de gjorde det under krigen... Eller digte en arbejdsopgave i KBH den 30/10 ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, for 8 timer siden:

OHHHH NO!!! Du må tage turen over Sundet, som de gjorde det under krigen... Eller digte en arbejdsopgave i KBH den 30/10 ;-) 

Yes, jag stjåler en fiskebåt i Limhamn eller Landskrona på Söndag!:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonniepigen76 skrev, for 19 timer siden:

@Mr@ Nej, det gør jeg ikke... Men du kan komme de sidste 2 timer, der er der altid færrest fyre ..

 

Pointen for mit vedkommende er netop at creampie ikke er frækt.

Så derfor forespørgslen til at det var først i legen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
bonniepigen76 skrev, for 5 timer siden:

De nye retningslinjer vedr. Covid-19 blir selvfølgelig overholdt :)

Vil  du  dele  hvordan  du  ved  et  GB  overholder  de  nye  regler  for  covid-19?

Er  det  begrænsning  på  maks 9 deltagere af  gangen  eller  hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ret simpelt ;)

1: Ingen kys... Da Covid-19 som bekendt smitter mund til mund...

2: Mindst en meter fra sengen til siddepladserne omkring sengen, så mændende har god mulighed for at holde afstand... 

3: Håndsprit efter omklædning, før man kommer ind på madressen til mig...

4: Der vil være mundbind til rådighed, hvis en eller flere af mændene ønsker at bære mundbind... 

5: Max 9 deltagere pr time... 

 

Men efter som du spørger mig, så bliver jeg da lidt nysgerrig på jeres arrangement... 

Hvordan vil i overholde retningslinjerne, max 8 deltagere til jeres spermfest eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
bonniepigen76 skrev, for 32 minutter siden:

Det er nu ret simpelt ;)

1: Ingen kys... Da Covid-19 som bekendt smitter mund til mund...

2: Mindst en meter fra sengen til siddepladserne omkring sengen, så mændende har god mulighed for at holde afstand... 

3: Håndsprit efter omklædning, før man kommer ind på madressen til mig...

4: Der vil være mundbind til rådighed, hvis en eller flere af mændene ønsker at bære mundbind... 

5: Max 9 deltagere pr time... 

 

Men efter som du spørger mig, så bliver jeg da lidt nysgerrig på jeres arrangement... 

Hvordan vil i overholde retningslinjerne, max 8 deltagere til jeres spermfest eller?

Var  ment  som  et  oprigtigt  nysgerrigt  spørgsmål  og  tak  for  dit  svar.  Dine  rammer  giver  god  mening  ift  de  nye  stramninger  vi  fik  i fredags. 

Vi  har  valgt  at  aflyse  det  fælles  set-up  med  flere  mænd  på  samme  tid. 

Rigtig  god  fornøjelse  med  dit  GB, håber  I får  en  god  fræk  oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et vildt fedt gangbang KBH... Jeg er stadig lidt øm i dag, og brugt på den fede måde :wub:

Sikke en masse dejlige, frække gentlemen der kom, i gjorde mit GB til en helt fantastisk oplevelse... Vi ses helt sikkert igen :P 

Knus Bonnie

 

Ps. Også et tak til jer fra min arrangør... I var MEGET mødestabile og rigtig flinke til, at melde afbud hvis i var blevet forhindret... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...