Hop til indhold
Herbertus

Amanda, Rødekro

Recommended Posts

Resultatorienteret på hvilken måde? Vil hun have det afsluttet så hurtigt som muligt eller hvad mener du? Det kommer måske også an på lang tid du har bestilt.

 Hun har i øvrigt laver en ekstra annonce, hvor det ser ud som om hun er mere kraftig i det end hvad det fremgik af den oprindelige: Ny annonce

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, for 46 minutter siden:

dejlig pige men lidt for meget resultat orienteret efter min smag men ellers meget sød 

-Så du tog en for holdet?? 18år stemmer det så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, den 18.10.2020 at 15:06:

dejlig pige men lidt for meget resultat orienteret efter min smag men ellers meget sød 

Faktisk meget god beskrivelse efter jeg nu selv har været der. Fin oplevelse med en ung og lækker pige, men kunne nok have nøjedes med 15 minutter i stedet for en halv time, jeg tror ikke jeg ville have fået en anderledes oplevelse. Men ok, for 700 kr. går det nok :-)  

Hun er der kun til og med i morgen, hvis der er nogen der vil nå at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 3 minutter siden:

Faktisk meget god beskrivelse efter jeg nu selv har været der. Fin oplevelse med en ung og lækker pige, men kunne nok have nøjedes med 15 minutter i stedet for en halv time, jeg tror ikke jeg ville have fået en anderledes oplevelse. Men ok, for 700 kr. går det nok :-)  

Hun er der kun til og med i morgen, hvis der er nogen der vil nå at besøge hende.

Ja det ville nok ikke være den store forskel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 16 minutter siden:

Kunne en evt skære det ud i pap for sådan en fatsvage person som jeg tilsyneladende er? :wink:

Hvad vil du gerne have skåret ud i pap ? pigen eller stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 43 minutter siden:

Mere pigen og om hun er pengene værd 

Hvis du kan nøjes med de 15 minutter til 500, så er hun helt klart pengene værd. Du skal dog ikke forvente GFE eller lignende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay 

Det kommer jeg ikke til at finde ud af. Havde en aftale kl 19.00 

Ringede  på der og der skete ikke mere. Eftee et ring mere og 5 min i regnen fik jeg en besked at jeg skulle vente.  5 min senere gik jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Ikke en pige jeg kan anbefale. 

Gider næsten ikke engang at uddybe. 

Ja hun er ung. Patterne er en del mindre end billederne antyder, hun aner ikke hvad der står i annoncen ift. At være sub. Man må ikke røre hendes fi (ville give klitten lidt omsorg. 

Endte med bare at rive den af ud over hende og gå igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...