Hop til indhold

lady Stella

Featured Replies

Skrevet

EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU

havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder 

vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne ,  fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst  , ind op briksen  i med lange nåle i gennem nosserne  og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,,   

Skrevet

Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? 

• 2 weeks later...
Skrevet
BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02:

Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? 

Nej det er en anden  kvinde hun er mest på Sjælland hende Miss Devil  af og til med slavepiger tror hun har 2 steder hun arbejder på

• 2 weeks later...
Skrevet

@TinyLillan

Synes efterhånden du har mange profiler i forskellige navne her, og på andre sociale medier...

-HCK

Skrevet

Jeg har kun 2 profiler alle steder...min hårde og min blide....

DominaDark og TinyLillan og Mine 2 klinikker i Hellerup og Esbjerg

Redigeret af TinyLillan

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der et link til Stella?

Skrevet
Lasselas skrev, den 24.11.2020 at 05:12:

Er der et link til Stella?

Med al respekt! Så svært var det altså heller ikke at finde:

https://annoncelight.dk/showad/305388

Skrevet
The Dark Knight skrev, den 26.11.2020 at 22:42:

Med al respekt! Så svært var det altså heller ikke at finde:

https://annoncelight.dk/showad/305388

Nej det er ikke svært at sætte et LINK ind og det forhindre fejltagelser. 

Skrevet
Guest BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02:

nej det er en anden kvinde der kun er på Sjælland

Skrevet
TinyLillan skrev, den 5.11.2020 at 10:50:

Lady Stella er også at finde i Hellerup.....

ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant

• 2 weeks later...
Skrevet
grå skrev, den 7.12.2020 at 12:49:

ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant

Miss Stella og Miss Dewil er 2  forskellige kvinder 

Skrevet
hannic 41 skrev, den 18.10.2020 at 08:55:

havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder 

vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne ,  fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst  , ind op briksen  i med lange nåle i gennem nosserne  og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,,   

Jeg overvejer og besøge hende næste gang hun kommer til Sjælland 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.