hannic 41 55 Skrevet 18. Oktober, 2020 EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne , fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst , ind op briksen i med lange nåle i gennem nosserne og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,, EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 18. Oktober, 2020 Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 27. Oktober, 2020 BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02: Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? Nej det er en anden kvinde hun er mest på Sjælland hende Miss Devil af og til med slavepiger tror hun har 2 steder hun arbejder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TinyLillan 25 Skrevet 5. November, 2020 Lady Stella er også at finde i Hellerup..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TinyLillan 25 Skrevet 5. November, 2020 ....Og i Esbjerg forresten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 93 Skrevet 5. November, 2020 @TinyLillan Synes efterhånden du har mange profiler i forskellige navne her, og på andre sociale medier... -HCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TinyLillan 25 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Jeg har kun 2 profiler alle steder...min hårde og min blide.... DominaDark og TinyLillan og Mine 2 klinikker i Hellerup og Esbjerg Redigeret 6. November, 2020 af TinyLillan 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. November, 2020 Er der et link til Stella? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 26. November, 2020 Lasselas skrev, den 24.11.2020 at 05:12: Er der et link til Stella? Med al respekt! Så svært var det altså heller ikke at finde: https://annoncelight.dk/showad/305388 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 28. November, 2020 The Dark Knight skrev, den 26.11.2020 at 22:42: Med al respekt! Så svært var det altså heller ikke at finde: https://annoncelight.dk/showad/305388 Nej det er ikke svært at sætte et LINK ind og det forhindre fejltagelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 Guest BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02: Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? nej det er en anden kvinde der kun er på Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 7. December, 2020 TinyLillan skrev, den 5.11.2020 at 10:50: Lady Stella er også at finde i Hellerup..... ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 21. December, 2020 grå skrev, den 7.12.2020 at 12:49: ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant Miss Stella og Miss Dewil er 2 forskellige kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elindco Skrevet 23. December, 2020 hannic 41 skrev, den 18.10.2020 at 08:55: EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne , fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst , ind op briksen i med lange nåle i gennem nosserne og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,, EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU Jeg overvejer og besøge hende næste gang hun kommer til Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg