Hop til indhold

Recommended Posts

EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU

havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder 

vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne ,  fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst  , ind op briksen  i med lange nåle i gennem nosserne  og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,,   

EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02:

Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? 

Nej det er en anden  kvinde hun er mest på Sjælland hende Miss Devil  af og til med slavepiger tror hun har 2 steder hun arbejder på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29 skrev, den 18.10.2020 at 19:02:

Er det hende der kalder sig MIss Devil på Sjælland ? Har hørt hun skifter nick i Jylland ? 

nej det er en anden kvinde der kun er på Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
TinyLillan skrev, den 5.11.2020 at 10:50:

Lady Stella er også at finde i Hellerup.....

ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, den 7.12.2020 at 12:49:

ja det er rigtig hun har samarbejde med dig ikke men Miss Devil er en helt anden ikke sant

Miss Stella og Miss Dewil er 2  forskellige kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco
hannic 41 skrev, den 18.10.2020 at 08:55:

EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU

havde den store forøgelse at besøge lady Stella i Ålborg fredag aften kan kun sige at gensyns glæden bliv stor op flere måder 

vel ankomme til adressen lille rundvisning i huset blive sendt i bad og hvad der til høre , en lille snak om hvad jeg hvad i tankerne ,  fik nosserne bundet stramt op , bliv spurt om hvad der var sket siden sidst  , ind op briksen  i med lange nåle i gennem nosserne  og vægt i også og snor i pik hoved , op og stå blive trukket rundt i huset og se de sidste ting, man kan godt gå lidt usikkert med nåle i gennem nosserne og blive trukket i pikhoved , tilbage i sm rummet ned på gulvet at ligge så var det tid til pik skulle under behandling , der er super frækt at lady Stella sidder på min mave at mishandler min pik ,, ud med nålene og tid til afslutning , og afslutte det blev det til kunne jeg mærke ,,   

EVIL MISS STELLA : VIL DU , TØR DU , KAN DU 

Jeg overvejer og besøge hende næste gang hun kommer til Sjælland 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...