Hop til indhold

Mynte i Vejle hos Citypigerne og Valhalla

Featured Replies

Skrevet

Citypigerne

Vestergade 33C

7100 Vejle Tlf. 7583 8900

Valhalla

Vester Christianshøjvej 4

7442 Engesvang Tlf. 7672 7274

Har besøgt Mynte hun er 24 år 175 høj 53 kg bryster c skåls 2 håndfulde. En ganske almindelig pige og håret blondt sat op da vi har sex. Hun er fræk stemme og et frækt blik i øjerne. Mynte har det her som bijob når hun kan få det til at passe.. Der er ikke hjemmesider hvor man kan finde info eller billeder. Mynte tilbyder alle de blide og romantiske former, samt lettere avanceret. Så kan hun træffes sommer tider sammen med Miss Janni. Det er anmeldt her på siden. Hun er på Valhalla fredag og lørdag hos Citypigerne og begge steder i lige uger.

Har aftalt ½ time pris 1100 kr. Skal lige ha et bad inden vi går i gang. Tager et bad i et fint badeværelse og dog er håndklæderne ikke store men der flere af dem :P . Da jeg er færdig med bad går jeg ind i et rent og nydeligt bollerum :D . Det er fint indrettet med en god dobbeltseng. Der er en hel del fyrfadslys som er tændte og det giver en god stemning. Vi går i gang med at afklæde hinanden og det er gjort. Siger Mynte med fræk stemme og et glimt i øjerne: slik mig. Jeg får hende lagt ned i sengen og slikker hende. Hun bevæger underlivet i mens at hun bliver slikket. Hun bliver våd og hendes åndedræt går over i stønnen og det ender med en ret højlydt god orgasme til hende. Mynte siger frækt: mere og jeg slikke hende en tur mere og hun får også en orgasme mere. Så er det min tur til at blive forkælet og på med gummi. Jeg får en god gang dyb fransk til mig og hvor hun også slikker nosserne. Mynte har et frækt glimt i øjerne og holder mig på tæt på udløsning i et stykke tid. Så er det tid til at bolle i missionæren og det er noget hun kan lide. Siger frækt til mig: knep mig og jeg tog hendes ben op på mine skuldre. Så kunne bolle dybt i hende og hun for alvor tændt. Hendes åndedræt går over i stønnen og det ender med en ret højlydt orgasme til hende. Kan til sidst ikke holde mig tilbage og kommer i en stor udløsning i hende.

Det var et dejligt at besøge Mynte :D . Med en masse frække blikke og dirty talk :D . Indlevelse af en pige som nyder at ha god sex :D .

Skrevet

Aha... dejlig fræk beskrivelse, som i høj grad fortæller hvad man kan løbe ind i ved et besøg hos hende. Rart at se, der er en der har forstået, at det ikke er dating, men regulær sex det drejer sig om.

Tak for den.

Skrevet
  • Author

Tak for de venlige ord Gaffer :D

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Der er flere på chatten som spørger til om Valhalla har en hjemmeside. Det har de fåret nu og bemærk på forsiden af den helt nedest er der info om Gang Bang. Der er info om hvor det ligger ,vagtplan og piger.

Nu har Mynte fåret brunt hår og det er meget flot til hende :D :D :D . Hun har lavet om på ugerne hvor hun er på job. Mynte er på Valhalla fredag og lørdag hos Citypigerne og begge steder i ulige uger nu :!:

Citypigerne

Vestergade 33C

7100 Vejle Tlf. 7583 8900

Valhalla

Vester Christianshøjvej 4

7442 Engesvang Tlf. 7672 7274

Link http://www.valhallapigerne.dk/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.