Hop til indhold

Recommended Posts

Mthom skrev, for 16 minutter siden:

Nogen herinde som har prøvet Tantra ala Nynne

Hun Gør det fuldendt, og vil meger gerne prøve om nogle er som hende

Gerne PB

Der er ikke nogen der er som Nynne synes jeg. Men jeg har også kun besøgt tantra massører inden for en times kørsel fra Århus. Dog har jeg ikke besøgt Mette Hedegaard som er i Århus nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 19 minutter siden:

Kan se hun ikke selv er nøgen under massagen. Det virker på mig helt forkert, når det er B2B

Det er også kun under første besøg, som jeg læser det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet at prøve massage ved Nynne, men det nærmeste, jeg er kommet til hende, er at sidde bag hende ved et foredrag, som Flora Goupil holdt.

Foredraget var mere om polyamori end om tantramassage.

Flora og Jens Lund underviste på den første tantramassage workshop, jeg var på, og jeg har prøvet tantramassage ved Flora 2 gange.
Jeg foretrækker dog mere fokus på lyst som ved  Lis (ShivaShakti).

Min bedste tantramassage var ved tantra templet i Århus (selvom hun havde trusser på), men jeg tror ikke massøren er der længere.

For mig må tantramassage meget gerne være en kombineret øvelse i nærvær og i at mærke lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har overvejet at prøve massage ved Nynne, men det nærmeste, jeg er kommet til hende, er at sidde bag hende ved et foredrag, som Flora Goupil holdt.

Foredraget var mere om polyamori end om tantramassage.

Flora og Jens Lund underviste på den første tantramassage workshop, jeg var på, og jeg har prøvet tantramassage ved Flora 2 gange.
Jeg foretrækker dog mere fokus på lyst som ved  Lis (ShivaShakti).

Min bedste tantramassage var ved tantra templet i Århus (selvom hun havde trusser på), men jeg tror ikke massøren er der længere.

For mig må tantramassage meget gerne være en kombineret øvelse i nærvær og i at mærke lyst.

Du kan jo bare kontakte Nynne:) 
Lis har jeg ikke besøgt, endnu

For mig må tantramassage meget gerne være en kombineret øvelse i nærvær og i at mærke lyst

Helt enig. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 17.10.2020 at 15:07:

Der er ikke nogen der er som Nynne synes jeg. Men jeg har også kun besøgt tantra massører inden for en times kørsel fra Århus. Dog har jeg ikke besøgt Mette Hedegaard som er i Århus nu. 

hej er der ikke det par mere som går det inde i Arhus hun er vist tysker kan ikke lige huske hendes navn så var der da også der der hedTantraTempel er de der ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 31 minutter siden:

hej er der ikke det par mere som går det inde i Arhus hun er vist tysker kan ikke lige huske hendes navn så var der da også der der hedTantraTempel er de der ikke mere

Jeg mener Tantra Templet er i byen endnu. Prøv at Google. Den anden du taler om ved jeg ikke hvem er, medmindre du mener

 

https://annoncelight.dk/showad/305396

Hun er her vist ikke mere, men mon ikke hun kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at hende, jeg blev masseret af i tantra templet, var rumæner.
Hun var tidligere balletdanserinde, og det kunne tydeligt mærkes, at hun havde styr på sin krop.
Flora Goupil er lidt ligesådan, men hun er så til gengæld også meget mindre.

Lis er en høj kvinde, men hun er meget mere lystpræget.

Hende fra tantratemplet hævdede, at hun masserede ud fra hjertet., og det virkede overbevisende, men en kvinde, der lyder som om, hun har lyst, er nu også dejligt.

Bemærk venligst, at grå ikke er mig (og omvendt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Jeg mener Tantra Templet er i byen endnu. Prøv at Google. Den anden du taler om ved jeg ikke hvem er, medmindre du mener

 

https://annoncelight.dk/showad/305396

Hun er her vist ikke mere, men mon ikke hun kommer igen

hej igen Århus elsker nej det link person kender jeg ikke men nu kan jeg huske hun var tysker en dame på 45 og hedder Karin og hendes mand behandler også ved ikke hvad han hedder men det er en kvinde jeg skal have til det tantra de var uddannet i noget de kaldte noget med n???? de har jo nogel ukulte navne et instiut   det er jo meget spirutelt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 29 minutter siden:

hej igen Århus elsker nej det link person kender jeg ikke men nu kan jeg huske hun var tysker en dame på 45 og hedder Karin og hendes mand behandler også ved ikke hvad han hedder men det er en kvinde jeg skal have til det tantra de var uddannet i noget de kaldte noget med n???? de har jo nogel ukulte navne et instiut   det er jo meget spirutelt

 

Nåe Karin
Det er hende der ejer Mahamudra sammen med sin mand i Nølev ved Odder. 

Det er ikke okkult, men nærmere en af de mest klart tonede tantra skoler som netop ikke prædiker spiritualisme osv. 
De har en stor hjemmeside som man kan få megen viden fra, men den er lidt svær at finde rundt i 

https://www.mahamudrainstitut.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 23.10.2020 at 08:47:

Nåe Karin
Det er hende der ejer Mahamudra sammen med sin mand i Nølev ved Odder. 

Det er ikke okkult, men nærmere en af de mest klart tonede tantra skoler som netop ikke prædiker spiritualisme osv. 
De har en stor hjemmeside som man kan få megen viden fra, men den er lidt svær at finde rundt i 

https://www.mahamudrainstitut.com/

Ok tak Århus  elsker  troede ikke de tilbød det tantra mere har de et kursus sted mahamudra ?  har du prøvet hende evt ham ? Hun havde en anonnce engang den så meget tiltalende ud

tak for din hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 32 minutter siden:

Ok tak Århus  elsker  troede ikke de tilbød det tantra mere har de et kursus sted mahamudra ?  har du prøvet hende evt ham ? Hun havde en anonnce engang den så meget tiltalende ud

tak for din hjælp

Steder er i Nølev. Det hele står på hjemmesiden, og hun masserer stadig. Nej jeg har ikke besøgt dem, men andre på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

til hvem det måtte interessere, 

ved ikke om disse artikler har været linket før (30sek søgning med Google)

https://jyllands-posten.dk/livsstil/ECE9769816/flora-kan-ikke-faa-alt-det-hun-vil-have-i-en-mand-derfor-har-hun-to/

https://www.tv2ostjylland.dk/tv2dk/hendes-utroskab-blev-afsloeret-i-dag-er-hun-glad-det-skete

Redigeret af peterhansenx
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...