Hop til indhold
Ishoej

Rødovre (især Nyholms Alle)

Recommended Posts

Sig mig, er det rent fis og ballade derude!?

Jeg bliver efterhånden lidt træt i masken, når jeg ser, at der står “Rødovre” på EG. Fordi så ved jeg, at der er et større arbejde på vej.

Jeg har besøgt arrangementet derude et par gange, og jeg må sige, at de sætter nye rekorder for, hvad falsk markedsføring kan være. Bevares, der er da søde piger imellem, men det er altid fake billeder, og hvad sker der for, at der er nogle, der har åbnet en butik lige overfor, vor begge parter lader til at lukrere på forvirringen. Det er noget af et show.

Kan vi ikke snart få sorteret de seriøse annoncer fra de useriøse, så det er til at overskue, hvad der reelt tilbydes derude?

SUK!

slut på galde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er udnyttelse af værste skuffe som foregår i Rødovre på Nyholms Alle. De har på det sidste oplyst i nogen annoncer at det er Nyholms Alle, men der er mange andre annoncer fra Rødovre. Derfor ved man aldrig hvad der sker, når man ringer til en pige i Rødovre. Jeg kommer ikke på Nyholms Alle, men der kan godt være piger andre steder i Rødovre som er i orden. 

Der er også piger andre steder som bruger falske billeder.  Det behøver ikke  at være piger som har tvivlsomme bagmænd. Vi kan ikke gøre andet end at gå når vi kommer og ser dette. Der er et sted på Godthåbsvej hvor de også bruger falske billeder og kalder sig selv for de mærkeligste ting, som thai, indiske o.s.v. De har mange positive anmeldelser, er personligt meget søde og er ikke underlagt bagmænd. Det positive ændrer bare ikke på, at de laver falsk markedsføring. 

Det er et stort problem med falsk markedsføring og dårlig behandling af pigerne.  Vi kan kun videreformidle dette herinde. 

Der er også mange andre som bruger falsk markedsføring og laver anden svindel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv stillet samme spørgsmål i understående tråd, hvor det var om der var gode steder i Rødovre. I den var der mange der forsvarede Rødovre, og mente at det var få steder der trak hele bydelen ned.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...