Hop til indhold

Jiramon Massage Randers

Featured Replies

Skrevet

Halløj.

Jeg har været nede hos Jiramon massage i Randers et par gange for noget tid siden, og bliver altid masseret af en der hedder Wan. Hun er rigtig sød, og giver en fantastisk massage (syntes jeg personligt).

Om hun yder HJ eller andet, ved jeg ikke. Jeg beholder altid underdrengene på, og om det er derfor eller bare fordi hun ikke yder andet end massage, ved jeg ikke. Desuden er jeg mere end tilfreds med den massage hun giver. :)

Skrevet

Jiramon pigerne har altid haft ry for et godt HJ. Kan ikke helt finde ud af om du ønsker andet end massage eller om du er tilfreds med det.

Den kære Kat er jo oplært hos Jiramon. Må sige at hun gør det rigtig godt som selvstændig pt

Halløj.

Jeg har været nede hos Jiramon massage i Randers et par gange for noget tid siden, og bliver altid masseret af en der hedder Wan. Hun er rigtig sød, og giver en fantastisk massage (syntes jeg personligt).

Om hun yder HJ eller andet, ved jeg ikke. Jeg beholder altid underdrengene på, og om det er derfor eller bare fordi hun ikke yder andet end massage, ved jeg ikke. Desuden er jeg mere end tilfreds med den massage hun giver. :)

Skrevet
  • Author

Jeg er fint tilfreds med almindelig massage, tror egentligt at det ville blive akavet hvis det blev til andet. Men er nysgerrig efter om der er andre der har erfaringer med at få seksuelle ydelser af hende.

Desuden kan man jo også bruge dette forum til at finde piger der IKKE yder seksuelle ydelser, hvis det er vigtigt for en :) og se bor fra de klinikker der gør dette.

Jeg tror egentlig ikke at hun yder andet en massage og klinikken virker ikke som om den er interesseret i dette (ved ikke om de har gjort det før hen)

Skrevet

Hvis du læser andre anmeldelser af Jiramon her på Eroguide, vil du kunne læse at de går hele vejen, hvad seksuelle ydelser angår.

Skrevet

Hejsa,

Jeg er ny her paa siden. Kommer en del paa thai massage Steder I danmark men ogsaa I udlandet. Var forbi Jiramons I Randers I sidste uge. Har vaeret der for tid tilbage da det var Kat som foerte an. Nu var jeg spaendt paa om kvaliteten stadig var den samme og det viste sig at rent massage maessigt blev jeg utrolig positivt overrasket. Jeg blev masseret af en ung pige - fik desvaerre ikke hendes navn - men hun maa have vaeret omkring 25-30 aar, 170 cm hoej almindelig af byging og hvad lignede naturlige bryster af haandfulds stoerrelse.

Det eneste som irriterer mig derinde er at doeren til det bagereste rum,hvor jeg fik massage forblev aaben og man kunne hoere alt hvad der skete i receptionen.

Naa, tilbage til massagen. Pigen her gik virkelig til den og uden olie pjaskeri fik jeg en af de bedste deep tissue massager jeg nogensinde har faaet - og tro mig jeg har vaeret mange steder. hun smilede baade med oejne og mund naar man kiggede paa hende og ballerne fik da ogsaa en ekstra tur. Massagen bar dog paa inter tidunkt praeg af at nu skulle man vendes for dermed at blive lettet for yderligere 3-500 kr i rekord fart, hvilket var rart. Da vi kom til at forsiden skulle ordnes saa blev inderlaarerne da bestemt givet lidt ekstra opmaerksomhed men idet massagen var saa fantastisk besluttede jeg mig for ikke at spoerge om ekstra og overlod tingene til hende. Tilsidst fik jeg et par udspaendings oevelser hvor hun med knaene fik presset kroppen i bro og strukket helt ud. saa kom lidt massage af mine brystvorter og en lille smule kilden paa den nedre del af maven. Slut! Hun smilede igen og gik ud efter et rent haandklaede og et glas vand. Jeg var egentligt klar til lidt mere men ogsaa godt tilfreds med at have faaet en saa gennemgaaende god krops massage. Kan man faa mere ved hende?- det er jeg ganske sikker paa men maaske skal man lige komme ved hende et par gange foerst. Ogsaa ok efter min mening. Og det var 300 kr for 60 minutter.

Skrevet
  • Author

Hvis du læser andre anmeldelser af Jiramon her på Eroguide, vil du kunne læse at de går hele vejen, hvad seksuelle ydelser angår.

Har godt set at folk har snakket om at man har kunnet få mere end bare massage, men er det ikke lang tid siden? His jiramon skifter de vist tit ud, og det kan jo være se er stoppet med de ekstra ydelser og fokuseret på den gode massage.

Harley: det e garanteret Wan du er blevet masseret af. Hun giver skidegod massage, men tror ikke hun yder andet end bare massage. Jeg er aldrig blevet tilbudt. Beholdt du underdrengene på?

Skrevet

Har godt set at folk har snakket om at man har kunnet få mere end bare massage, men er det ikke lang tid siden? His jiramon skifter de vist tit ud, og det kan jo være se er stoppet med de ekstra ydelser og fokuseret på den gode massage.

Det kan du selvfølgelig have ret i, men det er ikke udvikling jeg ser i horisonten. Flere og flere steder tilbyder tillægsydelser. Det er faktisk ganske svært, at finde et sted der ikke gør. Kender kun et par stykker feks RiverKwai.

Skrevet

hej almindelige - ja det er muligt det var wan - jeg havde smidt boxerne fra starten men det blev som sagt ved massagen. den var saa ogsaa bare tip top saa det havde jeg det fint med. andre nye oplevelser i randers?

• 3 months later...
Skrevet

Var forbi Jiramon for et par uger siden. Det var en formiddag, og døren stod åben så der kunne komme luft ind i lokalet. Det var åbenbart lidt tidligt, for der var kun en i butikken. Det var indehaveren selv, og hun ser altså godt ud, dog er hun noget høj af en thai at være. Det er meget længe siden, jeg havde været der sidst, så var spændt på, hvad der ventede. Sidst blev jeg tilbudt hele pakken, og med en ekstrem dårlig massage. Men nu var det jo ejeren selv, og var så spændt på, hvad der kom.

Jeg blev bare rigtig godt overrasket. Det var virkelig en god massage. Hård lige fra starten, hvor led, knogler og muskler blev banket igennem. Efter 10 min var der ingen tvivl om, at her kunne man få mere end bare løsnet de ømme muskler.

Jeg lod som ingenting, og hendes hænder kom nærmere og nærmere, ja faktisk rigtig udfordrende. Særligt da jeg kom om på ryggen, men lille mand var uden for påvirkning. Mærkeligt, for hun ser rimelig godt ud, med store bryster. Faktisk ville jeg gerne være sammen med hende. Til sidst havde hun pirret rundt så længe, at hun blev nødt til at spørge. Vi aftalte 600 for HJ, og det blev desværre en kort fornøjelse denne gang, men hun var sød. Fik lov til at røre hendes bryster, som lå dejligt i hånden. Vi små snakkede hyggeligt sammen under hele massagen, med halv lange pauser indimellem.

Alt i alt en super oplevelse.

Men alt med måde, selvfølgelig er der noget som ikke er top.

Feks er jeg ikke så meget for at ligge på gulvet med kun gardiner rundt om. Kan bedre li, når det er i et lukket rum, derfor var jeg ligeved at sige nej til HJ.

Det andet er, at jeg vist var heldig med at få en tid, for der kom 4 ind mens jeg fik massage, og så måtte hun afbryde. Men det er jo vilkårene, når der kun er en i butikken.

Gentagelsesfaren er stor. Vil se hvor langt jeg kan komme med hende :D

Skrevet

Hej Bulder.

JA - skynd dig lige at se, hvor langt du kan komme med ejeren :P:P , for jeg går og venter på en fuld service :P - hvis det ellers er muligt, hvad jeg selvfølgelig håber meget. Hun er høj og flot af en thai at være, det må man medgive dig :D:D .

Skriv snart igen.

Skrevet

Hej Bulder.

JA - skynd dig lige at se, hvor langt du kan komme med ejeren :P:P , for jeg går og venter på en fuld service :P - hvis det ellers er muligt, hvad jeg selvfølgelig håber meget. Hun er høj og flot af en thai at være, det må man medgive dig :D:D .

Skriv snart igen.

Der går nok nogle uger. Der skal jo være penge på kontoen, og måske skal jeg lige tjekke et par steder ud inden Jiramon står på listen igen.

• 2 months later...
Skrevet

Hej.

Masser af gode indlæg her vedr. ydelser fra de thaipiger. :-)

Er ny i Randers så jeg vil gerne vide om der er nogen der ved om et sted hvor man kan få et super godt " blowjob" ?? og hvad prisen eventuelt er ??

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lige været på besøg hos Jiramon. Blev mødt af en flot thai pige der hedder Dee, eller Dea. HUn giver god og hård massage, og måtte da også lige bede hende om ikke at går for hårdt til den undervejs . Knap 10 minutter ine i massagen, spurgte hun om hvor meget jeg ville, sÅ jeg tror bestemt man kan få hele pakken hos hende. Men jeg bestemte mig blot for et HJ, får en pige med tatoverigner er ikke lige min stil.  Hun er en af de flotteste Thai piger jeg har besøgt dette år, MEN ! selve Hj var skuffende. Hun sad på min venstre side, og med ryggen til medens hun masserede  "lillemand", så det var svært at befamle hendes bryster, og hun tog heller ikke trøje eller BH af medens hun fik mig til at komme, så ærligt må jeg tilføje at det var lidt skuffende. Men måske SKAL man købe fid pakke, for at se mere af hende, men det er første gang en Thai pige sidder med ryggen til under HJ, og det får mig til at skrive her, at jeg har besøgt JIramon for sidste gang.

• 4 weeks later...
Skrevet

Tattoos?? hvor meget har hun? Syntes det er vildt frækt til en pige, har aldrig set det på en thai før

Skrevet

Det jeg lige husker om hendes tattoo, er på den højre skulder. ca 15 cm høj. Ligner en drage.

Men prøv i stedet Bangwaan massage, det ligger ikke langt fra Jiramon. en flot kvinde, og giver også god massage og godt HJ, uden at bruge for meget olie, til 600 kr. Ligger man 700 kr, tager hun alt tøjet af, og man må både røre og kysse hendes flotte bryster. Og jo, også at sklkke hende.

Er sikker på man kan få fuld pakke dernede. Beklager jeg ikke fik spurgt om hendes navn.

Skrevet

ok tak for info. Syntes at Bangwan ser så sjusket ud. Det er det åbenbart ikke

Skrevet

De to steder minder meget om hinanden inretningsmæssigt, men hos Bangwaan er der ingen slem lugt af meget massage olie som jeg synes der er flere steder i byen. Ved ikke om man kan få fuld pakke hos Jiramon, men det kan man hos Bangwaan.

Men der vil nok gå nogen tid inden jeg prøver Thai massage igen i Randers. savner stadig at finde " yngre og slanke " Thai piger.

• 2 weeks later...
Skrevet

var ved jiramon for et par uger siden for at teste kvaliteten. havde brug for en haard og gennemgaaende dyb massage men var ogsaa i stemning for noget mere hvis chancen tilboed sig. der var ingen andre kunder i butikken og blev budt velkommen af en pige på omkring 30 år. hun var klaedt i en stram top og tilsvarende kort stram nederdel. glimrende taenkte jeg og smed kludende. lagde mig paa madrassen - i vaerelset bag til og kiggede forventningsfuldt op da jeg hoerte hende komme ind. til min forfaerdelse var det en gammel thai der kunne have vaeret bedstemoren. hvad nu? hvor pokker blev hende den foerste af? jeg overvejede kraftigt at tage mine klude og tage en tur ned hen af gaden og op mod Kat men besluttede mig for at blive liggende. det skal nu siges at den aeldre dame havde massage kvaliteter der overgik meget af det jeg har proevet på thai klinikker foer inklusiv en omgang på ryggen hvor hun gik rundt på mig støttet af en lang pind så hun ikke mistede balancen. rundt på ryggen og mere massage på ben og arme. der blev lagt et håndklæde hen over mit forholdsvis slappe 1-tal og ingen stref eller noget andet som kunne indikere mere. pludselig kom spørgsmålet og ret overrasket sagde jeg bare 'natuligvis' - hun gjorde tegn med fingrene at det ville blive 300 oveni. hj var ok men så heller ikke bedre. med ryggen til så man ikke rigtigt kunne foelge med i noget og hun rev sgu ret hårdt fat i kalorius - resultatet kom dog og hun spurgte tilmed om jeg kunne igen. det var jeg ikke istand til og sagde pænt farvel 600kr lettere men ioevrigt godt tilfreds. på vej ud hilste jeg lige på hende den unge igen - godt nytår. ja næste gang blivet hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.