Hop til indhold
ChoosyVery

Kan Hot Kristin Odense være ægte?

Recommended Posts

ChoosyVery skrev, den 17.10.2020 at 08:41:

Meeeeeeen - kan det virkelig passe, at det er hende man møder?

Nu er der et billede hvor hun holder EB fra 17. oktober i hånden. Det giver en rimelig sandsynlighed for at det er hende man møder.... Og for katten da et dejligt ansigt hun har. :-P :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Er ny som bruger, ikke som bruger af siden og synes det var på tide jeg delte lidt info. 

Hun er helt ægte. Det er hende du møder i døren. 

En sød og naturlig pige, nok nyere i faget. Lidt genert på den søde måde. Og lige så vigtigt, det er hende du skriver med. 

Priserne stemmer også overens med hendes opslag. 

Kys med tunge, så som så, ellers alt andet helt i top. 

Pas godt på hende. 

Redigeret af Nuddel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nuddel skrev, for 33 minutter siden:

Hun er helt ægte. Det er hende du møder i døren. 

En sød og naturlig pige, nok nyere i faget. Lidt genert på den søde måde. Og lige så vigtigt, det er hende du skriver med. 

Skriv dog en anmeldelse af dit besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@22 cm and thick, mit besøg gik ikke helt som planlagt. Som @Nuddel skriver, så var det hende med avisen jeg mødte og så vidt så godt - og hun virkede bestemt også sød. 

Men jeg havde en anden aftale bagefter, så jeg havde sagt ja til en tid, der gjorde det lidt knap for mig. Og da hun så også var lidt langsom til at svare med den eksakte adresse samt var forsinket med at lukke mig ind, så kom jeg lidt i tidnød. Desuden var jeg i tvivl om det var hende på de andre billeder - hende med den skarpe fitnesskrop som var det jeg kom for. For selvom hun havde brugt ekstra tid på at gøre sig klar, så var hun bare iført noget løst hjemmetøj og sokker, som dels var totalt usexet og dels skjulte hendes krop. Så gik der altså forsigtigper i mig, og jeg bad om kun 15 minutter, så jeg også kunne nå min aftale. Men hun havde ikke 15 min på programmet - eller jo, til samme pris som 30. Og så valgte jeg at sige, at så ville jeg hellere komme igen en anden gang. Og det har jeg tænkt mig at gøre, for jeg tror faktisk på, at det kunne blive godt - hvis ellers det er hende med kroppen på billederne.

Næste gang vil jeg så specificere, at jeg gerne ser hun tager imod i noget mere sexet. Det er sikkert smag og behag, men jeg foretrækker lidt mere show for mine penge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...