Hop til indhold
Guest MartinNJ

Cuckold for Sally Aalborg

Recommended Posts

Guest MartinNJ

Hej Allesammen:)

Jeg har lavet dette opslag, for at finde en veludr fyr til cuckoldlege med min ekskæreste. De fleste af jer herinde vil kende hende fra annonlight som sally. Det jeg søger er en udholdende fyr med udstyr på 20cm+ som også er udholdende, og minimum 30år. Fra din side vil der ikke være noget økonomisk, da jeg betaler for setuppet.

skriv pm for interesse.

 

Mvh M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Kan du ikke sætte lidt flere ord på! Jeg synes det virker besynderligt, at bestille en fyr til at kneppe sin ekskæreste.... måske det bare er mig.... men hvad foregår der? 
 

Er det en fantasi hun har? Eller nærmere dig, eller hvad er op og ned i det her? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke sætte lidt flere ord på! Jeg synes det virker besynderligt, at bestille en fyr til at kneppe sin ekskæreste.... måske det bare er mig.... men hvad foregår der? 
 

Er det en fantasi hun har? Eller nærmere dig, eller hvad er op og ned i det her? 

Hvis du ikke er 20cm+ så undlad at skrive på efterlysningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du ikke er 20cm+ så undlad at skrive på efterlysningen. 

Det  er  @The Dark Knight kan  jeg  bekræfte med  mit  øje-  og  hals mål.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MartinNJ skrev, for 5 timer siden:

Hej Allesammen:)

Jeg har lavet dette opslag, for at finde en veludr fyr til cuckoldlege med min ekskæreste. De fleste af jer herinde vil kende hende fra annonlight som sally. Det jeg søger er en udholdende fyr med udstyr på 20cm+ som også er udholdende, og minimum 30år. Fra din side vil der ikke være noget økonomisk, da jeg betaler for setuppet.

skriv pm for interesse.

 

Mvh M

Er det her ikke mere en scor eller xklub ting?

 

det var ikke min opfattelse, at dette forum var til private meet-ups og swinger-aftaler.

 

Men det er det måske også?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...