Hop til indhold

Cuckold for Sally Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Allesammen:)

Jeg har lavet dette opslag, for at finde en veludr fyr til cuckoldlege med min ekskæreste. De fleste af jer herinde vil kende hende fra annonlight som sally. Det jeg søger er en udholdende fyr med udstyr på 20cm+ som også er udholdende, og minimum 30år. Fra din side vil der ikke være noget økonomisk, da jeg betaler for setuppet.

skriv pm for interesse.

Mvh M

Skrevet

Kan du ikke sætte lidt flere ord på! Jeg synes det virker besynderligt, at bestille en fyr til at kneppe sin ekskæreste.... måske det bare er mig.... men hvad foregår der? 

Er det en fantasi hun har? Eller nærmere dig, eller hvad er op og ned i det her? 

Skrevet

Vi var også hotwife/cuckold i 3år, og tænder begge 2 meget på legen:)

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke sætte lidt flere ord på! Jeg synes det virker besynderligt, at bestille en fyr til at kneppe sin ekskæreste.... måske det bare er mig.... men hvad foregår der? 

Er det en fantasi hun har? Eller nærmere dig, eller hvad er op og ned i det her? 

Hvis du ikke er 20cm+ så undlad at skrive på efterlysningen. 

Skrevet
klinikfuckers skrev, for 17 minutter siden:

Hvis du ikke er 20cm+ så undlad at skrive på efterlysningen. 

Det  er  @The Dark Knight kan  jeg  bekræfte med  mit  øje-  og  hals mål.

Skrevet
MartinNJ skrev, for 5 timer siden:

Hej Allesammen:)

Jeg har lavet dette opslag, for at finde en veludr fyr til cuckoldlege med min ekskæreste. De fleste af jer herinde vil kende hende fra annonlight som sally. Det jeg søger er en udholdende fyr med udstyr på 20cm+ som også er udholdende, og minimum 30år. Fra din side vil der ikke være noget økonomisk, da jeg betaler for setuppet.

skriv pm for interesse.

Mvh M

Er det her ikke mere en scor eller xklub ting?

det var ikke min opfattelse, at dette forum var til private meet-ups og swinger-aftaler.

Men det er det måske også?

• 7 months later...
Skrevet

Jeg er klar

Skrevet
Guest Nemtøs skrev, den 17.10.2020 at 13:22:

Det  er  @The Dark Knight kan  jeg  bekræfte med  mit  øje-  og  hals mål.

Godt gensyn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.