Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i Kolding og fik lyst til at prøve hende her. Hun viste sig at være 25 og ikke 22 og noget mere fyldig end på billederne, altså ikke fed men med en stor fyldig røv og et par ret store bryster som efter hvad hun siger er ægte, men de føles som silikone, jeg er ikke helt overbevist og så er hun ikke fra Ungarn men fra Spanien viste det sig, og det passer vidst hun kan ihvertfald snakke spansk.

Nå men jeg købte en time med blow uden og anal og sexen fejlede ikke noget, hun kan sit kram og sutter dejligt, hun kysser dog ikke så voldsomt som jeg fik indtryk af i annoncen, vi prøvede lidt forskellige stillinger og afsluttede med at tage hende bagfra i nr. 2.

Så fik jeg noget massage og så kneppede vi lidt igen og fik lige en skyller inden hun suttede lidt mere, kronen på værket var da hun smurte min pik ind i glidecrem og gav mig et hj samtidig med at hun stak en finger op i røven på mig og masserede indvendig, det var satme dejligt og der gik ikke ret længe før jeg kom for anden gang, så lå vi og snakkede lidt inden jeg kørte hjem igen :)

https://annoncelight.dk/showad/305329

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Black 

Hvor ligge hun på en skala 0-10, blev du positivt overrasket over hende på trods af at hun ikke ligner billederne, nationalitet osv...? 
 

jeg lurer lidt på hende til i aften, der er mange flotte piger i Kolding området for tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Proxy: Den er svær, altså hun er langt fra den kønneste jeg har prøvet..men som jeg skrev så overraskede hun positivt da vi kom igang med sexen, hun kan sit kram og ved hvordan man tilfredsstiller en mand og så kan jeg godt lide hendes priser også :D

Sådan noget er jo smag og behag, men hvis du er på de kanter kan du jo bare kigge forbi hende og se makrellen med egne øjne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...