Hop til indhold
Servciesboy

Gravid pige nær Assens Fyn

Recommended Posts

Guest Lady C

Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og

" ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" 

Just saying 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og

" ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" 

Just saying 

Enig. Det er nok manden, der har skrevet det. Spørgsmålet er så, om der overhovedet er en kone med ;-)

Jeg hæfter mig med ved, at der ikke er særligt gode billeder af "attraktionen", altså maven. Det ville man forvente, dad det er nævnt i overskriften :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er god nok. Besøgte hende for et par år siden, og hun leverer faktisk varen. Overvejer faktisk at besøge hende igen. 

Mvh Fynboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, den 17/10/2020 at 10:38:

Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag

Tak til alle for svar, det er heller ikke min type, men hvis hun er i 31 uge, må der snart komme mælk i de store patter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for halvandet års tid siden - 2 gange faktisk, og det er nu en ret god oplevelse, da hun sutter godt.

Har også følt mig fristet af hendes gravide mave, men har ikke haft tid at passe det ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...