Hop til indhold

Gravid pige nær Assens Fyn

Featured Replies

Skrevet

Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og

" ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" 

Just saying 

Skrevet
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og

" ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" 

Just saying 

Enig. Det er nok manden, der har skrevet det. Spørgsmålet er så, om der overhovedet er en kone med ;-)

Jeg hæfter mig med ved, at der ikke er særligt gode billeder af "attraktionen", altså maven. Det ville man forvente, dad det er nævnt i overskriften :-P

Skrevet

Hun er god nok. Besøgte hende for et par år siden, og hun leverer faktisk varen. Overvejer faktisk at besøge hende igen. 

Mvh Fynboen

Skrevet

Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag

Skrevet
Servciesboy skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/299011

hej med jer

Nogen der kan fortælle lidt om dette er værd og forlade motorvejen for :-)

tak

Servicesboy

har besøgt hende hun er frodig men gode patter man for det man bliver lovet

Skrevet
  • Author
sextossen skrev, den 17/10/2020 at 10:38:

Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag

Tak til alle for svar, det er heller ikke min type, men hvis hun er i 31 uge, må der snart komme mælk i de store patter

Skrevet

Jeg har besøgt hende for halvandet års tid siden - 2 gange faktisk, og det er nu en ret god oplevelse, da hun sutter godt.

Har også følt mig fristet af hendes gravide mave, men har ikke haft tid at passe det ind.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.