Servciesboy 625 Skrevet 16. Oktober, 2020 https://annoncelight.dk/showad/299011 hej med jer Nogen der kan fortælle lidt om dette er værd og forlade motorvejen for tak Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 16. Oktober, 2020 Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og " ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" Just saying Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 16. Oktober, 2020 Lady C skrev, for 2 timer siden: Ordlyden i annoncen tyder på det er en mand der har skrevet den. Der er vendinger som " elsker fremmed pik" og " ordne mig sammen. Skriv for pokker" som ikke er typiske for en kvinde at bruge. Men typisk " mande sprog" Just saying Enig. Det er nok manden, der har skrevet det. Spørgsmålet er så, om der overhovedet er en kone med ;-) Jeg hæfter mig med ved, at der ikke er særligt gode billeder af "attraktionen", altså maven. Det ville man forvente, dad det er nævnt i overskriften :-P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 17. Oktober, 2020 Snuskepigen findes, det er der vist ingen tvivl om. Men hvorvidt hun er et besøg værd skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har været der. Men søg og du skal finde: https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Snuskepigen&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 17. Oktober, 2020 Hun er god nok. Besøgte hende for et par år siden, og hun leverer faktisk varen. Overvejer faktisk at besøge hende igen. Mvh Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 17. Oktober, 2020 Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 17. Oktober, 2020 Servciesboy skrev, for 15 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/299011 hej med jer Nogen der kan fortælle lidt om dette er værd og forlade motorvejen for tak Servicesboy har besøgt hende hun er frodig men gode patter man for det man bliver lovet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 19. Oktober, 2020 sextossen skrev, den 17/10/2020 at 10:38: Jo jo hun findes godt nok, men det er nu ikke lige en jeg besøger igen da, og så spørger i selvfølgelig hvorfor, lad mig bare sige det sådan at hun ikke lige falder i min smag Tak til alle for svar, det er heller ikke min type, men hvis hun er i 31 uge, må der snart komme mælk i de store patter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 19. Oktober, 2020 Jeg har besøgt hende for halvandet års tid siden - 2 gange faktisk, og det er nu en ret god oplevelse, da hun sutter godt. Har også følt mig fristet af hendes gravide mave, men har ikke haft tid at passe det ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg