Hop til indhold
Guest Dreamy

Virker sugardaters siden heller ikke for jer?

Recommended Posts

Guest Dreamy

Jeg har lavet en ny profil på sugardaters og efter et par uger har ingen åbnet mine breve eller set min profil.

Jeg har været på før siden blev fornyet og aldrig oplevet det her før, så ved noget er helt galt med siden. 

Oplever i også det samme? kunne se der var en gammel tråd men er problemerne uændrede?

Btw hvis der er en sød SB pige herinde så smid gerne en besked, jeg er sød og charmerende :P:wub:

Til fyrene hvis i kender en sød SB i gerne vil dele oplysninger omkring med hendes samtykke så send gerne en PM <3

God weekend derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke nogen problemer med det du nævner, er også ny på siden og efter hvad jeg kan se så er der da nogen der kikker på min profil.
Og indtil videre er alle beskeder jeg har sendt blevet modtaget, at jeg så ikke får svar på dem det er jo en hel anden sag :-)
Men sådan er det jo altid når man er ny, man skal lige finde ud af hvad der virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever også problemer. Ved mig er der primært folk, som har været online for over en måned siden. Mange af dem der er nævnt herinde kan jeg godt komme ind på, men ikke skrive til og de popper ikke op når jeg laver en søgning?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg oplever at andre mænd lure min profil, ved ikke hvorfor eller hvordan??  eftersom jeg kun søger en sugarbabe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 2 timer siden:

jeg oplever at andre mænd lure min profil, ved ikke hvorfor eller hvordan??  eftersom jeg kun søger en sugarbabe

Under Rediger profil - Hvem kan se min profil: Kan du vælge om både mænd & kvinder kan se din profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever lige for øjeblikket at nogen profiler ikke vil loade, den står bare og siger Loader ...

Er det fordi profilerne har blokeret mig?
En af dem er nemlig en jeg har mødtes og snakke med, og som jeg ikke lige umiddelbart tror ville have blokket mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Realist skrev, for 10 timer siden:

Jeg oplever lige for øjeblikket at nogen profiler ikke vil loade, den står bare og siger Loader ...

Er det fordi profilerne har blokeret mig?
En af dem er nemlig en jeg har mødtes og snakke med, og som jeg ikke lige umiddelbart tror ville have blokket mig.

Samme problem som her: 

Supporten siger at de er klar over det og arbejder på at fixe det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemmesiden virker a helvede til, og der er meget flere fake profiler end tidligere, men det beskrevne problem har jeg ikke oplevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft mange problemer med siden efter deres opdatering i september, tror jeg at det var.   Har meldt det til supporten og de gar efterhånden løst det.  Men bliver sgu arrig over at jeg skal betale penge for at sidde og fejlfinde for demog sende mails med fotos og videoer.  Overvejer at droppe dem helt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte at jeg ville tjekke siden ud og betalte.

Der er jo nærmest ingen aktive babes, alle er mindst en måned gamle.

Giver det weekenden over, ærgerligt at jeg har betalt for en måned.

Hvor er de aktive ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legesyg Løve skrev, for 55 minutter siden:

Jeg tænkte at jeg ville tjekke siden ud og betalte.

Der er jo nærmest ingen aktive babes, alle er mindst en måned gamle.

Giver det weekenden over, ærgerligt at jeg har betalt for en måned.

Hvor er de aktive ?

 

 

Det lyder da mærkeligt, jeg har 128 online pt. og et hav af piger som har været online indenfor de seneste 2-4 timer....prøv lige at checke dine søge kriterier. Hvis du kun søger i Nørre Alslev, så er det måske derfor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...