Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvordan er det gået med " synes om"

Recommended Posts

Gæst

Hej

Så har vi haft " synes om" et lille stykke tid, hvordan er det gået?

Personlig synes jeg admin er sluppet heldig fra måden den er lavet på, synes det fungerer fint :)

Til dem der er modstandere, er det en ok løsning? eller ønskes den stadig fjernet?

Synes ikke aktiviteten/ indlæg er faldet, som nogen forudså.

Kan se nogen af modstanderne, har taget knappen til sig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det fungerer helt fint, men jeg stemte også for.

Jeg har heller ikke bemærket nogle af de negative følger, som nogle luftede bekymring om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var imod knappen, men føler mig ikke generet af den. Jeg har affundet mig med den og endda selv brugt den et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt som BorX

Jeg var imod knappen (og er det stadig), men føler mig ikke generet af den. Jeg har brugt den et par gange "for sjov" og har da moret mig over, at en anden opfattede min brug helt modsat og ikke kunne aflæse ironien. Mener stadig, at det er en aldeles intetsigende knap, men fred være med det, hvis andre synes det er skide godt. Omvendt mener jeg så, at der burde være en knap for "synes ikke godt om"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke om den. Og stemte også imod den.

Eller det vil sige at jeg syntes den bare er blevet kastet ind på siden.

Den gør at hvert indlæg er 5-6 linier længere end det burde være.

Den skulle hellere implementeres helt i bunden ved PB knappen eller lige over.

Men bortset fra det så fred være med den. Jeg kommer aldrig til at bruge knappen alligevel og det er derfor jeg gerne vil ha den længere ned så jeg ikke behøver at se på den hele tiden og ej heller skal bruge ekstr tid på at scrolle forbi den når man scroller ned over siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var oprindelig positivt indstillet og stemte også for knappen, men er ikke ret begejstret for den praktiske udformning og er egentlig nu og her helst fri for knappen.

Dels er jeg enig med PeterPedal i, at den bør stå lige over eller ved siden af "PB" knappen.

Desuden kan jeg se, at hjertesymbolet og "synes godt om" mangler ved de indlæg jeg selv har skrevet, og meningen er åbenbart, at en debatdeltager ikke skal kunne tildele sig selv et "synes godt om" point.

Det kan der selvfølgelig godt argumenteres for, selv om det med mine briller er ret ligegyldigt med et point mere eller mindre.

Ihvertfald synes konsekvensen at være blevet - sådan som jeg ser det her fra min skærm - at den enkelte deltager ikke kan aflæse, hvor mange point et af hans egne indlæg måtte have fået!?

Eksempelvis har Borende X i skrivende stund fået 8 point for sin anmeldelse "Så til søs", men kan Borende X selv læse sig til dette i indlægget?

Hvis han ikke kan, er det da helt hen i vejret...hvorfor må han der har skrevet indlægget ikke nyde glæden og anerkendelsen ved, at meddebattører i større stil har følt trang til at rose og pointgive et indlæg? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihvertfald synes konsekvensen at være blevet - sådan som jeg ser det her fra min skærm - at den enkelte deltager ikke kan aflæse, hvor mange point et af hans egne indlæg måtte have fået!?

Det kan man da også godt - jeg kan da ihvertfald godt se at nogle har trykket "synes godt om" til min anmeldelse... og jeg kan da også se hvem det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man da også godt - jeg kan da ihvertfald godt se at nogle har trykket "synes godt om" til min anmeldelse... og jeg kan da også se hvem det er.

Tak Montezi - du har ret - det kan jeg godt se nu! ;)

En venlig sjæl har ovenikøbet givet mit indlæg ovenfor 1 point :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan faktisk godt lide den. Jeg har deltaget i et par debatter og syntes egentlig den er god. Specielt fordi jeg kan se hvem der trykker på den. Eks når jeg giver mit besyv med fra pigernes synspunkt så kan jeg se når de andre piger læser med og tilkendegiver at de syntes godt om. Det tillader jeg at tolke som at de tilkendegiver at jeg er på rette spor i hvad jeg skriver set ud fra deres optik også. Dette er selvfølgelig en tolkning jeg tillader mig at tage.... :P :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er selvfølgelig en tolkning jeg tillader mig at tage....

Den er nu spot on. :)

Jeg kan osse godt lide knappen. For når man læser et indlæg, som er identisk med ens egne holdninger, kan man synes godt om det, istedet for at bruge plads på at skrive, at man er totalt enig med vedkommende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var faktisk lidt skeptisk over knappen til at starte med. Men efter at den er kommet og den har været der lidt er den faktisk ikke i vejen, som jeg troede den ville være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er nu spot on. :)

Jeg kan osse godt lide knappen. For når man læser et indlæg, som er identisk med ens egne holdninger, kan man synes godt om det, istedet for at bruge plads på at skrive, at man er totalt enig med vedkommende. :D

Har brugt knappen på Nikita's indlæg men vil dog for en god ordens skyld sige at jeg er enig ;). Desuden er knappen så lille som andre har skrevet at jeg næsten ikke ser den når jeg læser indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den er nu spot on. :)

Jeg kan osse godt lide knappen. For når man læser et indlæg, som er identisk med ens egne holdninger, kan man synes godt om det, istedet for at bruge plads på at skrive, at man er totalt enig med vedkommende. :D

Det er da rigtigt. Det kræver så at man gider sidde og se hvem der synes godt om - og hvad i indlægget er det de synes godt om? Det hele, eller stort set det hele, eller bare den sidste del, eller- eller.

Men knappen generer mig ikke, den er bare lidt uinterssandt. Der er andre langt mere spændende knapper til disposition her i vort herlige liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at bruge den men får gang på gang at vide:

Access Denied! - og så bliver jeg logget af og må logge ind igen - måske fordi jeg ikke syntes om knappen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da rigtigt. Det kræver så at man gider sidde og se hvem der synes godt om - og hvad i indlægget er det de synes godt om? Det hele, eller stort set det hele, eller bare den sidste del, eller- eller.

Men knappen generer mig ikke, den er bare lidt uinterssandt. Der er andre langt mere spændende knapper til disposition her i vort herlige liv.

Helt Ærligt, hvor svært kan det være? Synes du om indlægget, så tryk synes om, er du uenig, så skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan osse godt lide knappen. For når man læser et indlæg, som er identisk med ens egne holdninger, kan man synes godt om det, istedet for at bruge plads på at skrive, at man er totalt enig med vedkommende.
Præcis, det er jo netop det, der er formålet med den knap; at undgå alle de intetsigende indlæg med et citat af indholdet og derefter 'Jeg er enig'. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er andre langt mere spændende knapper til disposition her i vort herlige liv.

Det er der da uden tvivl! Jeg har endda en total yndlingsknap. :P

Men den kan jeg jo ikke sidde og trykke på, hver gang jeg er enig eller synes godt om et indlæg herinde, vel ej... ;)

Natnat. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...