Hop til indhold
Helot

HAMPEN! SEXY CURVY MARGO

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305876

Jeg er ikke så aktiv for tiden og søger kun efter det der tænder mig….:wacko:

I dag var det muligheden for rollespil med en smuk stuepige der fik mig afsted.

Jeg skrev til Margo og spurgte om hun havde stuepige uniformen med og om hun var frisk på lidt sex på stuebordet

Selvfølge var hun det ;-) afsted det gik.:wub:

I Hampen mødte jeg Margo for første gang. For min skyld var hun iført stuepige uniform og høje hæle (12 cm)

Nu er Margo allerede 4 cm højere så jeg var den lille i dag. Men mon ikke det tændte mig ;-)

Margo er en virkelig flot pige, helt som hun beskriver –blød med former. Store dejlige bryster og et sødt smil.

Er det en petit pige på 21 du leder efter så bliv hjemme.

Det var ikke på stuebordet, men på køkkenbordet jeg fik lov at nyde Margo, og det var en dejlig oplevelse. Vi sluttede dog inde i sengen ;-)

Der har været meget skriveri på Eroguide.dk om fordelene ved at vælge en dansk pige. Tænker lidt at Margo falder ind under de danske piger fordi hendes væsen og kommunikation  er så tæt på det danske. Kommer jeg igen – ja helt sikkert, og det må blive det skrappe sekretær jeg skal møde 

 

Næste projekt er at finde en der vil være ”blindfolded” dem er der ikke så mange af her i østjylland *suk*

 

God weekend

Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...