Hop til indhold
Guest SødSur

Skal teste Sugar Dating

Recommended Posts

Guest SødSur

Hej,

Har gået længe og overvejet om Sugar Dating var noget for mig - og fik det sidste skub til at komme i gang her i den forgangne uge. 
Meget at det jeg ser på SD/SG EG forum er advarsler mod den ene og den anden SG - ikke så mange gode anbefalinger (mit spontane indtryk). Måske forståeligt man ikke vil dele. 
Håber dog på at der er en her på forum som kan hjælpe mig til at komme igang - så jeg ikke lave alle begynder fejlene. Hvis du er SG eller erfaren SD så skriv gerne PM. 
Håber du har lyst til give en hjælpende hånd :) 

SS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Hvad er det du leder efter derinde (udover det åbenlyse).

Det er nemmest at hjælpe hvis man ved hvad det er for nogle møder du søger :)

Og hvor i landet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Valderrama skrev, for 26 minutter siden:

Og hvor i landet :)

Jeg er i København - og @EksilKøbenhavner tænker det bare skal testes nu, hvis fler og fler GP’er beder om billeder, så tænkte jeg, at jeg lige så vel kan prøve SD - så nu skal det prøves, synes også om at teste noget nyt engang imellem :) - sex er i fokus, skal ikke have en penneven eller kæreste - respektfuldt relation til møder hver/hver anden uge. 

Redigeret af SødSur

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste har efterhånden totalt misforstået hvad sugardating reelt går ud på. Det gælder de fleste mænd herinde, men desværre også en del af de kvinder, der er på Sugardating. Stod på SD da det startede op, og det var en god oplevelse de første 3 år. Siden er det  kun gået ned ad bakke med stort set alting. 
 

at sugardate handler ikke om sex og kun sex men om alt muligt derimellem. Hvis der indgår intimitet i mellem en daddy og en babe, så er der fordi man har fået opbygget det tillidsforhold der gør, at dette kan lade sig gøre, og ikke som i dag, hvor det er blevet en sex og annonceside ala eroguide eller annoncelight blot pakket lidt mere ind med udenomsnak for en start. Jeg har nogle virkelig gode relationer til nogle kvinder på SD, også hvor der indgik intimitet og sex efter et stykke tid. Men det startede ikke ud med dette. 
 

Sitet er ødelagt og blot endnu en side, hvor man kan købe sig til sex.  Blot min mening, og ikke noget der skal gøres til en større genstand for en diskussion, fordi vi er jo alle forskellige og ser forskelligt på også dette. 
 

god weekend til jeg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Den Gamle Bjørn. Jeg har været on/off SD i ca. 2 år. Jeg har haft fantastiske og ubeskrivelige oplevelser, og mødt en række skønne unge piger. Og haft flere længere relationer. Men dem som blot vil have diskret sex med unge kvinder, har misforstået konceptet. Og jeg ved, at disse mænd skræmmer flere piger væk fra sitet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...