Hop til indhold
Pappa-Oscar

Young & Horny i Bording ........JA tak.

Recommended Posts

Så kommer den gamle lige hjem fra et besøg hos denne pige i Bording:

https://annoncelight.dk/profile/Young%2526Horny

Smiler stadigvæk efter besøget.

Mødte en flot meget serviceminded og smuk slank, høj pige.......

Billederne passede 100 % , hvad jeg var lidt i tvivl om, da de kom frem på andre hjemmesider under søgning, og derfor regnede jeg med at blive skuffet, når pigen åbnede døren.

Det blev jeg så ikke.. :wub:Glad for at jeg tog chancen og een for holdet. :P;)

Virkelig smuk pige med flotte ægte bryster og en skikkelse som man drømmer om i en våd drøm.

Betalte 1000 kr. 45 min. med blow uden, det mester hun til fulde, og det lykkedes for Young & Horny at få mig Old & Horny til at komme 2 gange indenfor tiden, hvad der ikke sker ret mange gange ved tidligere besøg hos GP. <3

En lille smule genert pige, som lige skal varmes op først....men derefter knald på i  de stillinger som man ønsker sig.:D:wub:

Kan virkelig anbefales og jeg håber på at nå at besøge hende inden hun smutter igen.

 

Glemte desværre at spørge om hvor lang tid hun blev i Bording, da hun helt havde fejet benene væk under mig og jeg stadigvæk havde julelys i øjnene og nød hendes figur i det bare ingenting i døren ud.

 

P.S. Stedet er meget pænere indvendig en udvendig fra.... rene håndklæder og rent badeværelse og hyggerum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 2 timer siden:

 er det et diskret sted at komme til, hun ser da lækker ud?

Hej Knold.

Ja det er bagsiden af hus på stille villavej, man går ind.

Ikke en sjæl kan se dig der, kun pigen der venter på dig. ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 14 timer siden:

Hun kysser ikke og ikke en krone værd.

Hej Mikkel34.

Betalte du for kys ?

Jeg efterspurgte det ikke, da jeg passer lidt på i disse tider med covid19.

Hvad mener du med, at hun ikke er en krone værd ?

Fik du ikke hvad du betalte for ?

Jeg fik ekstra service med noget hun ikke reklamerede med, så jeg gik glad fra pigen med et stort smil på efterfølgende. <3

Min ringe erfaring er, at hvis man viser pigen respekt og følger hendes regler, får man som regel en god oplevelse.:);)

Måske har det også noget at gøre med kemi........B)

Penge kan ikke købe alt... pigerne, som vi besøger med stor glæde, er IKKE en handelsvare, som man kan returnere, hvis ikke forventningerne indfries..:-x

Min oplevelse af denne dejlige pige er...ja netop min oplevelse.

Der er ingen garanti for at alle føler det samme som gamle Oscar. :P:rolleyes:

Hun er desværre smuttet videre....Var ellers parat til et besøg nr. 2, men konen kom i vejen med andre  planer :razz:;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lucyfer666

Dear Mikkel43 and Crossfire,

You guys are nicely talking about me so let me get a couple words here. I mainly share Oscar thoughts.

But Firstly, dear clients, its still covid epidemic..enjoy sex but play safe..try to avoid face to face contact. In Some intelligent countries makes the girls wearing masks..Even if not epidemic i kiss if theres mutual sympathy.

Other thing, my price list clearly tells the service list, no secret.It never happened during my carrier that I didn’t provide what I offer.I am serious about it, because I dont need to get complaint about my trustworthiness. Although  no tongue kissing my basic prices includes lots of services such as: superfrench (blow job) without condom, 69, fingering, different positions, masturbation,oil erotic massage, verbal domination, foot fetish, shower together with pussy sliding without condom, balls licking, kiss on lips, come on body or face, golden shower. You are right mikkel43 ‘worthless penny’ because I don’t change a single penny for it.  I am sorry darling If tongue kissing is your obsession But I advise you to open your mouth and get information about services before you pay! 

And also when you visit a provider don’t forget to bring your good manners because if you try to make us feel like a ‘worthless penny’ as you said it, We will not be happy about it. I am sorry to hear that but you cannot buy Love. Oscar and others like him got love along with the good service for good reasons.. God bless those lovely danish guys I remember with good memories

Kisss you guys (without a tongue :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...