Hop til indhold
Kohorte

Seriøse anklager

Recommended Posts

Underligt af flere grunde.

1) Klienterne, som skulle være blevet udsat for dette burde vel være danske, og således enten skrive på dansk eller bedre engelsk

2) Hvorfor er sådan en advarsel ikke bragt herinde? Enhver der har adgang til at skrive på EG kender vel også dette forum, og ved at det er mere egnet.

Der udover kan jeg sige at jeg har besøgt stedet, og ikke er blevet afpresset. Men det udelukker selvfølgeligt ikke, at det kan være sket for andre. Men ja, det ser shady ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var for nylig en, der beskrev en lignende oplevelse herinde. Men om det var på Solitudevej, ved jeg ikke. Personligt går jeg langt uden om de annoncer for Solitudevej, da det oftest er fake billeder der bruges, og sådan et sted støtter jeg ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er blevet truet gælder det nok også at skrive om det. 

Det er nok klogt at holde sig til pige kollektiverne hvor 2-4 piger deler lejlighed. Et sted med pimps i køkkenet lyder ikke rart. 

Det kan selvfølgelig være svært at holde hovedet klart mens man står i døren og alt blodet er flydt ud i pikken. 

/Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Kunne det være en der tidligere har arbejdet der, som forsøger at advare mod stedet? Måske lidt naivt, da det nok er ret risikabelt at hænge sin boss og kolleger ud for organiseret tyveri og svindel, men man ved aldrig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det vil ikke komme bag på mig, såfremt anklagen er reel nok. 
 

De kriminelle bliver mere og mere skruppelløse og mange af dem er pressede. 
 

@Emmaliemåske, men det kan også være en nuværende, som bare har rigtig dårlig samvittighed over det som foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Håber det er okay jeg også kommentere her selv om jeg er ny:)

Det lyder efter min mening meget useriøs, så tænker enten en kunde er er blevet smidt ud eller afvist. Eller en af pigerne som er sur på de andre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bagmanden/bagmændene på stedet er kendt for at være kyniske ifølge nogle af pigerne.

En mulighed er det er en utilfreds kvinde som ønsker at give hårdt igen. Den anden mulighed er at det er en reel advarsel - der må man efterspørge anmeldelser her på foraet.

Ud fra sproget at bedømme er annoncen skrevet af en ikke engelsk talende person.

Den tredje mulighed er det er sabotage fra en konkurrent.

Jeg holder på den første forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...