Hop til indhold
nordforfjorden

Nadia Tantra - Aalborg

Recommended Posts

Så blev det endelig tid til min første anmeldelse herinde, efter lang tid med observation på sidelinien.

Mit besøg hos Nadia i Aalborg centrum var intet mindre end fantastisk! Jeg havde bestilt 90 minutter med gensidig berøring, hvilket viste sig at være det helt rigtige valg.
Hun spurgte om jeg havde lyst til at tage et bad først inden massagen, og eftersom jeg havde været på arbejde hele dagen, så sagde jeg ikke nej. Generelt kan jeg godt lide at være ren, inden jeg skal være fysisk med et andet menneske, så det passer mig ganske fint at det automatisk bliver tilbudt. At vandet så er iskoldt er en anden sag, men det kan jo heldigvis fixes.
 

Da jeg kommer tilbage til rummet, er hun i gang med at klæde sig af, og beder mig tage plads på sengen. Jeg kigger over skulderen efter jeg har lagt mig til rette, og kan ikke lade være med at tage øjnene fra hende. Hun er virkelig en flot petit kvinde, som man i virkeligheden bare gerne vil holde om og kysse dybt. Jeg fik det indtryk af at hun ikke tilbyder kys af nogen art, så dette er bare min egen følelse og ikke noget jeg fik tilbudt hvilket er helt ok.


Den varme olie blev forsigtigt smurt ind, og masseret ud på min ryg og lidt efter lidt begyndte selve massagen...
I starten var hendes berøring fløjlsblød, kærlig og konstant pirrende... Jeg forsøgte at slappe af så godt jeg kunne, men fordi hendes berøring var som den var, kunne jeg ikke andet end at lade min krop reagere som den gjorde.
Hvad der mere skete vil jeg lade jeres fantasi om, da jeg gerne vil holde mindet om Nadia for mig selv lidt det. Når vi kommer på den anden side at november, kan det godt være jeg vender tilbage og tilføjer selve massagen og hvad der ellers måtte være af berettige fr mit besøg hos søde, dejlige Nadia.

Jeg vil slutte af med at skrive nogle kolde fakta om hende:

Billederne er 100% af hende
Hun er vildt sød, imødekommende og pleasende såfremt du selv er sød og ordentlig ved hende..
Jeg vil gerne besøge hende igen, men har desværre ikke tiden til det...


Dette var min første beretning fra denne verden. Håber det giver en smule indblik i hvad der sker rundt omkring..

Link til Nadia Tantra: https://annoncelight.dk/showad/305396

Hav det godt!
 - Nick -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...