Hop til indhold

Danske Private Sex Film (VHS-film serie)?

Featured Replies

Skrevet

Er faldet over nogle gamle danske VHS-film i en serie kaldet "Danske Private Sex Film" og er vildt begrejstret. Det er det her med, at man ikke skrider direkte til nøgenhed og sex, men at spændingen langsomt bygges op og - wauw - hun smed sgu tøjet - og wauv - hun har sex, og  viser sin ophidselse. En af dem ligger her: https://xhamster.com/videos/dansk-private-sex-film-11-3883471. Jeg har søgt oplysninger på nettet om dem og kan kun læse mig til, at de har været vanvittig populære, selvom der næppe har været tale om private amatører. Det kan jeg godt forstå - altså at de var populære. Prøv at se hende, der bliver fistet ved tiden 1:07:00 i ovenstående. Jeg nægter at tro, at det er en faket orgasme til sidst, den måde den eksploderer ud i hele hendes krop, næsten mod hendes vilje.  Virker på ingen måde indstuderet.

Men til spørgsmålet: Er der nogen, der ved noget mere om, hvem der producerede disse film, hvem skuespillerne var (hvis ikke det var amatører), og hvor de kan fås (eller downloades).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.