Hop til indhold
Watanabe

Danske Private Sex Film (VHS-film serie)?

Recommended Posts

Er faldet over nogle gamle danske VHS-film i en serie kaldet "Danske Private Sex Film" og er vildt begrejstret. Det er det her med, at man ikke skrider direkte til nøgenhed og sex, men at spændingen langsomt bygges op og - wauw - hun smed sgu tøjet - og wauv - hun har sex, og  viser sin ophidselse. En af dem ligger her: https://xhamster.com/videos/dansk-private-sex-film-11-3883471. Jeg har søgt oplysninger på nettet om dem og kan kun læse mig til, at de har været vanvittig populære, selvom der næppe har været tale om private amatører. Det kan jeg godt forstå - altså at de var populære. Prøv at se hende, der bliver fistet ved tiden 1:07:00 i ovenstående. Jeg nægter at tro, at det er en faket orgasme til sidst, den måde den eksploderer ud i hele hendes krop, næsten mod hendes vilje.  Virker på ingen måde indstuderet.

Men til spørgsmålet: Er der nogen, der ved noget mere om, hvem der producerede disse film, hvem skuespillerne var (hvis ikke det var amatører), og hvor de kan fås (eller downloades).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...