Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nadia i onsdags. Det var en vild oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/305396

https://nympho.dk/n2834/1436/aarhus-tantra-nadia/


Jeg ankom til den aftalte tid og vi aftalte 90 minutter. Nadia startede med at varme olie og jeg klædte mig af. 
Nadia startede med at hælde varm olie ud over os begge og fordele det. Herefter begyndte massagen det var himmelsk. Hun brugte sine hænder og arme dygtigt. Full body blev det også til i flere omgange, og hvilken krop.

Efter 45 minutter til en time bad skønheden om at jeg kunne vende mig om på ryggen. Her fortsatte hun sin opgave på forrygende vis. Jeg kom i et brag af en orgasme efter ret præcist de aftalte 90 minutter. 

Hun er en fantastisk pige 

Pas på hende 

Redigeret af LasLas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse i Aarhus var også ret god. Hun har styr på sine sms´er og aftaler, svarer hurtigt og man bliver ikke skuffet over hendes udseende ved mødet face-to-face. Billederne er ægte. Jeg var i underskud på følelsen af kvindehænder på min krop og hendes var i særklasse dejlige at mærke. Da jeg lå på ryggen måtte jeg også nærmest massere hendes krop og bryster. Altså de bryster! Fabelagtige, faste, føjelige og mine hænder måtte også gå på opdagelse alle steder, bortset fra indvendig på det helligste, men det opvejedes af hvor intens en følelese hos mig at glide rundt med hænderne i olie på hendes silkebløde hud.

Lingam massage som hun lover vil bringe mig i Paradis.... tja, ikke helt. Det var altsammen intenst, tilfredsstillende og ustesset. Hun hviler meget i sig selv og man fornemmer at der er tid nok. Afslutningen blev ikke så eksplosiv for mig, dertil kræves mere opbygning. Men hold da op hun er dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 17 minutter siden:

Fed oplevelse, helt sikkert - men ikke en fed overskrift :angry: Hvor svært kan det være at stave til "Aarhus".

Ja se nu var det jo ikke i Aarhus men Aalborg. 

Men du har da ret. Kan dog ikke længere redigere det i original teksten 

Redigeret af LasLas

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 15 minutter siden:

Fed oplevelse, helt sikkert - men ikke en fed overskrift :angry: Hvor svært kan det være at stave til "Aarhus".

Ja se nu var det jo ikke i Aarhus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte skønne Nadia i dag lørdag formiddag som første gæst i Aalborg. Hvilken pragtoplevelse. Bestilte 60 min gensidig lingam og yoni pakket ind i tantra intro.  
En skøn erotisk oplevelse uden sex, men med indlevelse og nærhed pakket ind i smoothness og olie. 
 

Næste gang vil jeg invitere Nadia hjem ( sommerhus) til en aftenseance :-)

Pas godt på Nadia. Det fortjener hun. 
Tak, Nadia ❤️
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...