Hop til indhold
Rasmus Tømrer

Siam Thai Massage Herning - TOPPEN

Recommended Posts

Var lige et smut til Bruce Springsteen koncert i boksen og med overnatning i Herning.

Dagen efter var jeg smadret efter en hård omgang drinks i baren til kl,.4 om morgenen.

Jeg bor i København og kender mange Thai Massage steder og jeg må sige at jeg var meget imponeret af Siam i Søndergade 22.

Det var ren massage i top kvalitet og ingen hanky panky, happy ending eller bom bom.

Alle ansatte er i uniformer og lokalerne er fantastisk flotte. Værtinden som modtog mig tror jeg er konen til manden i receptionen. Hold kæft hvor var hun smuk og desværre ikke hende som stod for massagen.

Man får varme rene håndklæder og bliver pakket ind i tæpper i store lækre lokaler.

Det her er ikke nogen sex anmeldelse, men en begejstring over endelig for første gang nogen sinde at få lov til at opleve professionel gennemført thai massage i verdensklasse i Danmark.

Eftersom jeg har klasket min krop rundt i mange thai joints i DK og set beskidte håndklæder og ligget på madrasser på gulvet og fået mere eller mindre tarvelige olie sjask berøringer.

Ja så vil jeg godt lige slå nogle slag for dem der savner at opleve det på den rigtige "WAT PO" måde. Wat Po er et tempel og uddannelsessted udenfor Bangkok som uddanner prof. massører.

Man har underbukser på og de bliver på - sorry Guys - Men massagen var helt i top med albuer og knæer og vrid og drej og man vælger selv hvilken type olie man vil masseres med.

"Are you OK? Too hard" lød det fra den lille buttede 155 cm høje Thai kvinde som lå ovenpå mig briksen og med sine albuer og knæ borede sig ind i min 184 cm 107kg københavner klump.

4Åck det gjorde nas i nyrerne. Men det var jo fordi de trængte til at blive presset.

Efter at have hvilet med varme tæpper, stod jeg omtumlet op og kom i tøjet. Udenfor stod massøren i uniform i retstilling med en sølvbakke med vindruer og koldt kildevand på . Derefter blev der serveret i dybe lædersofaer.

Verdensklasse Herning - og kun 350 kr. for en time. og én stor skuffelse var der.

Det var min kone som knaldede brandert ud over på Scandic. Jeg havde tilbudt hende par massage, men hun orkede det ikke. Da hun så så mit smil - blev hun skuffet over hun ikke var taget med.

Som tegn på en rigtig god massage har jeg pisset stjerne gult i 2 dage. (Affaldsstoffer som kommer ud.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...