Hop til indhold

Recommended Posts

 Tog til Camilla efter at være blevet brændt af af en anden gp. 

Billeder passer ikke, men skal nok tages som "vellignende". Hun er ikke så slank som på billederne, men er ikke overvægtig. Jeg vil også skyde hende til at være ældre end de 21 i annoncen.  lidt under de 30 år vil jeg tro. Udseende på en skala fra 1-10 ville jeg give ca 5-6 stykker. Hun har nogle fine naturlige bryster på ca. En håndfulds størrelse. En normal ung kvinde.

Hun taler ikke ret godt engelsk og kommunikation foregik primært vha fagter. Jeg tror man kan kommunikere på fransk hvis man taler det, hun sagde i hvert fald "oui" et par gange.

Hun var meget opsat på at der ikke kom støj fra lejligheden- alm. Tale niveau blev tysset ned så vi hviskede nærmest da der skulle aftales varighed. Ligeledes listede hun på gulvet for ikke at lave støj og åbnede døren ultra forsigtigt, hvilket satte lidt af en dæmper på atmosfæren. 

Selve akten var hun meget styrende i, og da jeg ikke rigtig kunne kommunikere hvad jeg ville så lod jeg hende køre showet. Normalt ynder jeg at nusse længere med pigen og slikke hende først, men vi kom ret hurtigt i gang med en missionær da hun ikke rigtig forstod mine fagter og jeg bare acceptererede at hun satte tempoet.

Her stod det klart hvad Camillas fortrin som gp var - hun er usædvanligt stram og benytter musklerne i underlivet til at malke en under samlejet til topkarakter. Hun har stensikkert lavet hendes bækkenbundsøvelser.

Jeg er ved at blive halvgammel og har efterhånden svært ved at komme hvis pigen er for slap og jeg har haft episoder hvor jeg har måttet gå igen med uforettet sag, hvilket er enormt frustrerende. Hos Camilla holdt jeg under 10 minutter da vi først kom i gang - kortere end jeg havde betalt for, men det vil jeg ikke klandre hende for. Hellere 10 minutter hvor man kan mærke stimulation end 30 minutter hvor man ligger og hugger i pigen uden at kunne mærke det store.

Kommer jeg igen? Det kunne jeg faktisk godt finde på, på trods af den dårlige kommunikation, specielt fordi prisen var i den lave ende (600 kr, 30 minutter) og fordi jeg prioriterer en stram pige. Ikke en gfe oplevelse, men hvis jeg skal tage trykket uden så meget udenomssnak, så er hun bestemt en mylighed.

/ungersvend 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...