Hop til indhold

Recommended Posts

Guest CphGuy
Spinderiet skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen fra Roskilde eller omegn. Som har bemærket at, det ser ud til der er kommet gadepiger lige uden for den gamle stationsbygning?

Okay, det lyder vildt, men hvorfor ikke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var tilfældigvis forbi onsdag. Og så var jeg nødt til lige at køre forbi igen i dag. Jeg kan ikke med sikkerhed sige, om det var den samme pige. Der stod til højre for trappen. Men det var en mørkhåret pige begge gange. Og hun var lidt for opmærksom på omgivelserne. Til at ligne en der venter på at blive hentet eller bussen. De unge mennesker står som regel med hovedet nede i mobiltelefon ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Spinderiet skrev, for 2 timer siden:

Jeg var tilfældigvis forbi onsdag. Og så var jeg nødt til lige at køre forbi igen i dag. Jeg kan ikke med sikkerhed sige, om det var den samme pige. Der stod til højre for trappen. Men det var en mørkhåret pige begge gange. Og hun var lidt for opmærksom på omgivelserne. Til at ligne en der venter på at blive hentet eller bussen. De unge mennesker står som regel med hovedet nede i mobiltelefon ;-)

Hvad tid på dagen er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Spinderiet skrev, den 17.10.2020 at 12:36:

Omkring 15:30 begge dage.

Hmmm okay, det KAN jo også trods alt være en der bare venter på bussen eller lign. 

Lidt er sats ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Kan vi ikke finde en politiker til at spørge.. En krænkelse fra eller til... :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 13 timer siden:

Kan vi ikke finde en politiker til at spørge.. En krænkelse fra eller til... :D:P

Har vist ikke fået oplyst en ca. alder, men hun er nok for gammel til "pædo Jeppe" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...