Hop til indhold
Gæst

Chat med i Phone

Recommended Posts

Gæst

Hey, jeg vil så gerne snakke med på chat men det jan ikke rigtig lade sig gøre fra iPhone, kan ikke læse og skrive som det jo kræves derinde optimalt, da det enten bliver for stort eller forsvinder hvis der er flere indlæg/ svar og flere en 2 brugere på.. Hjælp kvinde i nød :roll: knus fra line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, jeg vil så gerne snakke med på chat men det jan ikke rigtig lade sig gøre fra iPhone, kan ikke læse og skrive som det jo kræves derinde optimalt, da det enten bliver for stort eller forsvinder hvis der er flere indlæg/ svar og flere en 2 brugere på.. Hjælp kvinde i nød :roll: knus fra line

Hej Line

De har prøvet flere gange at rette fejlen med iPhone , men det har ikke hjulpet ... Men mon ikke de finder en løsning inden længe :)

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Line

De har prøvet flere gange at rette fejlen med iPhone , men det har ikke hjulpet ... Men mon ikke de finder en løsning inden længe :)

Vh

Th

Hey, jo det vil jeg da håbe, kunne jo være lidt hyggeligt og rart :). Har næsten altid kun telefonen med rundt det nemmere.. Og tak for svar knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg håber også det bliver rettet. Ikke kun til iphone men generelt. Så vi der har andre modeller også kan gå på. Specielt når jeg sidder i bilen og småkeder mig kunne det være rart at logge på og have det lidt sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Specielt når jeg sidder i bilen og småkeder mig kunne det være rart at logge på og have det lidt sjovt.

Forhåbentlig ikke mens du kører :roll:

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forhåbentlig ikke mens du kører :roll:

Med venlig hilsen

:geek:

bare rolig. det er når jeg har folk til at køre.. men der er jo sommetider langt imellem hvert besøg. så det er hyggeligt at kunne chatte lidt her inde imens man er på landevejen.

men jeg oplever det ligesom line. at der går helt smadder i opsætningen -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ønske jeg kunne forbedre chatten, for jer som sidder online på mobiltelefoner. Men desværre er chatten et biprodukt, jeg har købt til til brug her på siden, jeg er derfor afhængig af at producenten laver forbedringerne. Så det eneste jeg kan gøre, er at hele tiden holde chatsoftwaren opdateret til seneste version, og rykke producenten i ørene for at få det til at virke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ville ønske jeg kunne forbedre chatten, for jer som sidder online på mobiltelefoner. Men desværre er chatten et biprodukt, jeg har købt til til brug her på siden, jeg er derfor afhængig af at producenten laver forbedringerne. Så det eneste jeg kan gøre, er at hele tiden holde chatsoftwaren opdateret til seneste version, og rykke producenten i ørene for at få det til at virke.

Hey, så krydser vi fingre for det lykkes :). Og dejligt i er så opsatte på at gøre det godt og nemt for os alle her :), det er bla det der gør det til et rart forum for os alle. God dag og knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...