Hop til indhold

Recommended Posts

Mit første indlæg.

Jeg har besøgt pigerne i Hodsager (mellem Holstebro og Herning), og det var en rigtig slem oplevelse.
Alle billederne er 100 rigtige og hun havde en krop som en teenager, men det var ikke engang bare maskine sex, det var værre end det.
Jeg måtte ikke rigtig røre ved hende og hun ville bare gerne væk derfra.

Jeg støtter ikke den slags "glædes" piger og syntes ikke det er pengene værd.

Jeg har haft en del oplevelser, men dette var den værste.

 https://www.annoncelight.dk/showad/305168

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det måske ikke hende jeg skal prøve, kommer ellers tit forbi hodsager, ligger det i byen og er der diskrete p-forhold? Da jeg har reklamer på bilen, så vil helst parkere meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ENIG med trådstarter..... jeg kørte derud, fik aftalt en time (FP)..... men tænkte at jeg hellere måtte være mere præcis mht. hvad jeg ønskede.... jeg ville gerne slikke hende, og det var så ikke med i FP..... WTF.... så jeg bad om mine 1200 kr. igen, fik dem og kørte derfra igen....

Stedet er MEGET lidt diskret.... ligger lige ud til vejen, hvor man også skal parkere til fuld offentlig skue....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft tilsvarende oplevelse i Hodsager. Ufattelig dårlig massage, og måtte ikke røre noget som helst. Fik INTET ud af bestilt og betalt FP. Sød pige lige til hun skulle levere. Kommer der aldrig igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 15.10.2020 at 17:52:

Mit første indlæg.

Jeg har besøgt pigerne i Hodsager (mellem Holstebro og Herning), og det var en rigtig slem oplevelse.
Alle billederne er 100 rigtige og hun havde en krop som en teenager, men det var ikke engang bare maskine sex, det var værre end det.
Jeg måtte ikke rigtig røre ved hende og hun ville bare gerne væk derfra.

Jeg støtter ikke den slags "glædes" piger og syntes ikke det er pengene værd.

Jeg har haft en del oplevelser, men dette var den værste.

https://www.annoncelight.dk/showad/305168

hvad er priser hos dem ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...