[email protected] 12 Skrevet 15. Oktober, 2020 Mit første indlæg. Jeg har besøgt pigerne i Hodsager (mellem Holstebro og Herning), og det var en rigtig slem oplevelse. Alle billederne er 100 rigtige og hun havde en krop som en teenager, men det var ikke engang bare maskine sex, det var værre end det. Jeg måtte ikke rigtig røre ved hende og hun ville bare gerne væk derfra. Jeg støtter ikke den slags "glædes" piger og syntes ikke det er pengene værd. Jeg har haft en del oplevelser, men dette var den værste. https://www.annoncelight.dk/showad/305168 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 190 Skrevet 15. Oktober, 2020 Så er det måske ikke hende jeg skal prøve, kommer ellers tit forbi hodsager, ligger det i byen og er der diskrete p-forhold? Da jeg har reklamer på bilen, så vil helst parkere meget diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsunami 31 Skrevet 25. Oktober, 2020 ENIG med trådstarter..... jeg kørte derud, fik aftalt en time (FP)..... men tænkte at jeg hellere måtte være mere præcis mht. hvad jeg ønskede.... jeg ville gerne slikke hende, og det var så ikke med i FP..... WTF.... så jeg bad om mine 1200 kr. igen, fik dem og kørte derfra igen.... Stedet er MEGET lidt diskret.... ligger lige ud til vejen, hvor man også skal parkere til fuld offentlig skue.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden7830 0 Skrevet 28. Oktober, 2020 Har haft tilsvarende oplevelse i Hodsager. Ufattelig dårlig massage, og måtte ikke røre noget som helst. Fik INTET ud af bestilt og betalt FP. Sød pige lige til hun skulle levere. Kommer der aldrig igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 5. November, 2020 [email protected] skrev, den 15.10.2020 at 17:52: Mit første indlæg. Jeg har besøgt pigerne i Hodsager (mellem Holstebro og Herning), og det var en rigtig slem oplevelse. Alle billederne er 100 rigtige og hun havde en krop som en teenager, men det var ikke engang bare maskine sex, det var værre end det. Jeg måtte ikke rigtig røre ved hende og hun ville bare gerne væk derfra. Jeg støtter ikke den slags "glædes" piger og syntes ikke det er pengene værd. Jeg har haft en del oplevelser, men dette var den værste. https://www.annoncelight.dk/showad/305168 hvad er priser hos dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckylife 58 Skrevet 6. November, 2020 Lyder som om man skal have penge for at besøge dette sted :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg