Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

"Telefon passer" ved udenlandske piger?

Recommended Posts

har undret mig længe over hvem som sidder og styrer pigernes telefon?

Jeg tænker at i langt de fleste tilfælde med udenlandske piger er det deres boss/pimp/agent som sørger for dem. 

For eksempel

Sabrina styrer helt selv sin telefon når hun er her, det bimler og bamler med beskeder og opkald selv når hun er igang med dig som kunde :) 

Barbie styrer bestemt ikke sin egen telefon, da jeg besøgte hende på nørrebro, spurgte jeg hende om hvorfor hendes priser var så gode, ved ikke om hun forstod det men hun sagde ihverfald noget med "...boss". 

Om det så var hendes boss eller selveste hugo boss kan man jo kun gisne om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
cockycockysuckysucky2 skrev, for 13 minutter siden:

har undret mig længe over hvem som sidder og styrer pigernes telefon?

Jeg tænker at i langt de fleste tilfælde med udenlandske piger er det deres boss/pimp/agent som sørger for dem. 

For eksempel

Sabrina styrer helt selv sin telefon når hun er her, det bimler og bamler med beskeder og opkald selv når hun er igang med dig som kunde :) 

Barbie styrer bestemt ikke sin egen telefon, da jeg besøgte hende på nørrebro, spurgte jeg hende om hvorfor hendes priser var så gode, ved ikke om hun forstod det men hun sagde ihverfald noget med "...boss". 

Om det så var hendes boss eller selveste hugo boss kan man jo kun gisne om :) 

Hvorfor er der relavant at vide ? Jeg var hos Barbie i mandags og hun styrede da selv sin telefon mens jeg var hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

bare interesseret i sådan nogle ting, og det gjorde hun da ikke sidst da jeg besøgte hende i december sidste år. 

Vi aftale efter runde 1 at jeg lige gik over og hævede nogle penge i en automat til en time mere... vi fik kind kysset farvel og det sidste hun sagde var "see you in a minute". 

Da jeg havde hævede pengene, og stod ud foran opgangen igen skrev jeg "Im here again :)". hvor vedkommende så svaret "why come back"... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...