Hop til indhold

GP østerbro eller christianshavn - efterlysning, hvem skal ,man vælge...

Featured Replies

Skrevet

-efter et par ubesvarede mails tilbage(desværre), står jeg lidt med  et stadig håb om en aftale - og med udsigt til et par dage i københavn, mangler jeg stadig det gode håb/råd til et besøg hos en hos en overordenligt fin kvinde i københavn/gerne østerbro eller måske christianshavn...

Jeg havde egentligt tænkt på at besøge Marie hos Cassiopaiastars, fordi hun er virkelig sød og smuk, men det ser ud til at hun ikke er aktiv eller på lige pt.
Så hvem skal man besøge i kbh(gerne østebro) idag/ iaften?
Gerne dansk, ung og ikke mindst sød, kærlig og rar - er der nogen der kan anbefale en sød pige? 
med venligste hilsner konstruktøren
Skrevet
Konstruktøren skrev, for 4 minutter siden:

-efter et par ubesvarede mails tilbage(desværre), står jeg lidt med  et stadig håb om en aftale - og med udsigt til et par dage i københavn, mangler jeg stadig det gode håb/råd til et besøg hos en hos en overordenligt fin kvinde i københavn/gerne østerbro eller måske christianshavn...

Jeg havde egentligt tænkt på at besøge Marie hos Cassiopaiastars, fordi hun er virkelig sød og smuk, men det ser ud til at hun ikke er aktiv eller på lige pt.
Så hvem skal man besøge i kbh(gerne østebro) idag/ iaften?
Gerne dansk, ung og ikke mindst sød, kærlig og rar - er der nogen der kan anbefale en sød pige? 
med venligste hilsner konstruktøren

Marie, som tidligere var hos Cassiopeiastars, er rykket over til Pussy Galores :) 

https://70210026.dk/marie

Skrevet
  • Author
Emmalie skrev, for 5 minutter siden:

Marie, som tidligere var hos Cassiopeiastars, er rykket over til Pussy Galores :) 

https://70210026.dk/marie

Tusinde tak for svar Emmalie  :wub: Nu fik jeg lige kigget billeder(kan godt kende dem, arbejder du også stadig på Cass?, eller hvordan(du var nemlig også ønskelisten:wub: )

Redigeret af Konstruktøren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.