Hop til indhold
Guest Lasse9000

Gravid pige i nordjylland

Recommended Posts

Teksten oser langt væk af at være et money grab. Ved ikke om det er tilfældet, men meget peger i den retning:

1) Gravide er typisk MEGET forsigtige. De findes, men mange holder pause under graviditet. At man derimod skulle starte under disse omstændigheder virker meget usandsynligt.

2) Høj pris og mange mænd giver sig selv.

3) "Tillid er vigtigt" lugter af forudbetaling. Den er tilsyneladende også blevet anmeldt herfor jf. baren i toppen.

Konklusion: I wouldn't.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ishoej skrev, for 31 minutter siden:

Teksten oser langt væk af at være et money grab. Ved ikke om det er tilfældet, men meget peger i den retning:

1) Gravide er typisk MEGET forsigtige. De findes, men mange holder pause under graviditet. At man derimod skulle starte under disse omstændigheder virker meget usandsynligt.

2) Høj pris og mange mænd giver sig selv.

3) "Tillid er vigtigt" lugter af forudbetaling. Den er tilsyneladende også blevet anmeldt herfor jf. baren i toppen.

Konklusion: I wouldn't.

Ved nu ikke rigtig om du nødvendigvis har ret.

Jeg har i sin tid mødt en dansk amatørkvinde der var GP som gravid, og hvis jeg ikke tager helt fejl mener jeg også at huske at hun netop startede under graviditeten. For hende var det også noget med at leve nogle fantasier ud. 

Gravide får jo nogle gange nogle spøjse ideer, ikke?

Hun var en rigtig fræk, men egentlig også ret fornuftig kvinde. Og at have sex med hende med hendes store gravide mave....det er en film jeg tit har afspillet igen inde i hovedet! 

Det i den aktuelle annoncen der gør mig betænkelig, er snarere den her åbning for sex uden kondom. Det lyder godt nok ikke så velovervejet. En ren test er jo ikke det papir værd den er skrevet på, eftersom man kan blive smittet straks efter at man er blevet testet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 8 timer siden:

Ved nu ikke rigtig om du nødvendigvis har ret.

Jeg har i sin tid mødt en dansk amatørkvinde der var GP som gravid, og hvis jeg ikke tager helt fejl mener jeg også at huske at hun netop startede under graviditeten. For hende var det også noget med at leve nogle fantasier ud. 

Gravide får jo nogle gange nogle spøjse ideer, ikke?

Hun var en rigtig fræk, men egentlig også ret fornuftig kvinde. Og at have sex med hende med hendes store gravide mave....det er en film jeg tit har afspillet igen inde i hovedet! 

Det i den aktuelle annoncen der gør mig betænkelig, er snarere den her åbning for sex uden kondom. Det lyder godt nok ikke så velovervejet. En ren test er jo ikke det papir værd den er skrevet på, eftersom man kan blive smittet straks efter at man er blevet testet.

 

Jeg kan godt se din pointe. Jeg vil så anvende det princip, at hvis der bare er én ting, som lugter, så vil jeg konkludere, at det er shady.

Men man kan selvfølgeligt undersøge det, og se om den virker seriøs, som også nævnt ovenfor. Jeg vil bare behandle den som startende uden tillid overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ishoej skrev, den 15.10.2020 at 13:01:

Teksten oser langt væk af at være et money grab. Ved ikke om det er tilfældet, men meget peger i den retning:

1) Gravide er typisk MEGET forsigtige. De findes, men mange holder pause under graviditet. At man derimod skulle starte under disse omstændigheder virker meget usandsynligt.

2) Høj pris og mange mænd giver sig selv.

3) "Tillid er vigtigt" lugter af forudbetaling. Den er tilsyneladende også blevet anmeldt herfor jf. baren i toppen.

Konklusion: I wouldn't.

Og dette indlæg oser langt væk af en som sikkert aldrig har besøgt en luder endnu.

1) Der er jævnligt gravide som sælger sex. Jeg medgiver gerne at det ikke er så udbredt i DK, som f.eks. i Østrig og Schweiz, men det sker mindst 2-4 gange om året at der er annoncer fra gravide på div. danske annonce boards.

2) 1000-1500 kr. for 30 min. hos en gravid er ikke nogen høj pris. Det er en høj pris hvis du sammenligner med en discount luder, men der er ofte piger som annoncer med højre priser på annoncelight.

3) Hvordan kan "tillid er vigtig" lugte af forudbetaling. Der er RIGTIG mange piger som skriver at tillid er vigtig, og jeg har aldrig mødt et krav om forudbetaling ved en eneste af dem. Bortset fra det, er der ingen som tvinger dig til at betale forud. Hvis hun stiller det krav når du kontakter hende, kan du jo bare svare pænt nej tak til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtvestagurken skrev, den 15.10.2020 at 13:45:

Det i den aktuelle annoncen der gør mig betænkelig, er snarere den her åbning for sex uden kondom. Det lyder godt nok ikke så velovervejet. En ren test er jo ikke det papir værd den er skrevet på, eftersom man kan blive smittet straks efter at man er blevet testet.

Jeg er enig i at en test reelt set ikke er meget værd, men der er alligevel flere lande som pt. stiller krav om en negativ corona test som kan være op til 72 timer gammel, for at man kan komme ind i landet. Herhjemme er der også offentlige myndigheder som stiller krav om negative corona tests, selvom der kan gå op til 5 dage fra man er smittet og til man bliver positiv i en test.

Bortset fra det, så er sex uden gummi slet ikke så farligt som mange her på boardet gerne vil have os til at tro. Faktisk er Corona langt farligere da man kan dø af følge sygdommene som Corona kan udløse. Selv HIV dør man ikke af længere herhjemme. Oven i det så er risikone for at blive smittet med en kønssygdom under 25% selvom du har ubeskyttet anal sex med en smittet på toppen af smitte stadiet. Sandsynligheden for at du bliver smittet med Corona når du er inden for 1M af en smittet i mere end 15 min. er over 50%. Er du intimt sammen med en smittet i 5 min. er risikonen tæt på 100%, hvad enten du bruger sprit, kondom, mundbind o.s.v. Tror du ikke på dette, så tag en snak med din læge, fremfor at lytte til dommedags profeterne på dette board.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
nørden skrev, for 2 timer siden:

så tag en snak med din læge, fremfor at lytte til dommedags profeterne på dette board

Tak for den, og endelig en som ku se længere end filmen og teksten (som åbenbart er blevet en folkesygedom at tro på alt)

Men jeg tror dog næppe du kan overbevise de 99 % Åger som eksistere på Eg, de er alle enig om at en mulig kønssygedom

er meget farligere og mere smittende en Covid 19 :rolleyes:

Nåh-ja undskuld afspørring :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...