Hop til indhold
lækkermand

Privat Odense - Kvinde

Recommended Posts

Jeg har flere gange set hendes annonce - og talt med hende på telefonen. Hun virker som en rigtig frisk kvinde, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at booke et besøg.

Når jeg har talt med hende fornemmer jeg, at hun hele tiden har et nyt opkald, der "banker på", så det er med at være hurtig for at lave en aftale.
SÅ, der må være nogen her, der kender hende og kan hjælpe med et par beskrivende ord?

Er hun en fræksag. Billederne viser da en par flotte stænger...

https://annoncelight.dk/showad/178408

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nok 10 år siden i Slagelse. Jeg gnubbede pikken rundt uden på fissen og sprøjtede på den og slikkede hende derefter ren. Jeg kunne ikke mere den dag. 
Jeg har for 2 år siden besøgt hende i Odense. Jeg skiftevis kneppede og slikkede til jeg ikke kunne holde mere. Det var med kondom. Der har for nyligt været debat om hvorvidt hun gør det uden. 
Jeg synes hun er lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 33 minutter siden:

Jeg besøgte hende for nok 10 år siden i Slagelse. Jeg gnubbede pikken rundt uden på fissen og sprøjtede på den og slikkede hende derefter ren. Jeg kunne ikke mere den dag. 
Jeg har for 2 år siden besøgt hende i Odense. Jeg skiftevis kneppede og slikkede til jeg ikke kunne holde mere. Det var med kondom. Der har for nyligt været debat om hvorvidt hun gør det uden. 
Jeg synes hun er lækker. 

Tak for dit svar.

Hvordan ser hun ud - kroppen. Fast, fast bryster - og hvor store er de ?

Lyder til, at hun bare ligger på ryggen så man kan bruge hende til det man nu har lyst til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Supplerer med...Hvordan ser hun ud? 

Er hun en hverdags kvinde i sin bedste alder eller kønnere end gennemsnittet? 

Ser hun slidt ud? 

Og, VIGTIGST, hvor stor er den klit, hun reklamerer med? 

Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hun er pæn, faste bryster i middel størrelse med stive vorter. Hun ser ikke slidt ud, men det er mest gør det selv, hvor hun ligger på ryggen

Del dette indlæg


Link til indlæg
fisker skrev, for 13 timer siden:

Nogen som kender prisen? 

Du skal ligge pengene ved siden af hende, og så kikker hun lige ud under øjneforbindingen og tjekker pengene er der, og så må du ellers bare gå i gang, jeg gav en tuse sidst jeg besøgte hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...