Hop til indhold
porkar

Betydning af aftale og tid for thai damerne

Recommended Posts

Jeg har flere gange været ud for at have aftalt tid, enten via tlf eller sms, og så blevet afvist ved døren, fordi der er en anden kunde i klinikken, eller vedkommende har “misforstået” noget ved opkalden eller SMS’en!

En episode fra to uger siden: jeg bestiller tid over sms, kører 40 min. kørsel og møder op, og så ser jeg at massøren er ved at pakke sin taske og på vej ud af døren! 
Jeg fortæller hende at jeg har bestilt tid, hun kigger lidt forvirret og siger “nu?

Jeg viser hende sms korrespondancen på min tlf, forvirret rydder hun rundt i sin taske og finder sin tlf frem og kigger ind i beskederne, og omsider finder beskederne.

Til min stor overraskelse spørger hun mig om jeg kan komme en anden dag, fordi hun har en aftale om lidt og bliver hentet af sin veninde om 10 min!!!
WTF tænker jeg...jeg har altså bestilt tid, kørt i 40 minutter og mødt op til aftalen...

Hun ligner stadig ikke en der har tænkt sig at blive, og holde og yde den service hun har lovet.

Efter at have udtrykket min utilfredshed, kører så igen og finde en anden massør i nærheden som heldigvis ydede den forventede service.
 

Oplever I det og hvordan håndterer I lignende?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
porkar skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har flere gange været ud for at have aftalt tid, enten via tlf eller sms, og så blevet afvist ved døren, fordi der er en anden kunde i klinikken, eller vedkommende har “misforstået” noget ved opkalden eller SMS’en!

En episode fra to uger siden: jeg bestiller tid over sms, kører 40 min. kørsel og møder op, og så ser jeg at massøren er ved at pakke sin taske og på vej ud af døren! 
Jeg fortæller hende at jeg har bestilt tid, hun kigger lidt forvirret og siger “nu?

Jeg viser hende sms korrespondancen på min tlf, forvirret rydder hun rundt i sin taske og finder sin tlf frem og kigger ind i beskederne, og omsider finder beskederne.

Til min stor overraskelse spørger hun mig om jeg kan komme en anden dag, fordi hun har en aftale om lidt og bliver hentet af sin veninde om 10 min!!!
WTF tænker jeg...jeg har altså bestilt tid, kørt i 40 minutter og mødt op til aftalen...

Hun ligner stadig ikke en der har tænkt sig at blive, og holde og yde den service hun har lovet.

Efter at have udtrykket min utilfredshed, kører så igen og finde en anden massør i nærheden som heldigvis ydede den forventede service.
 

Oplever I det og hvordan håndterer I lignende?
 

Du bør nok rykke ud med, hvem det drejer sig om, så andre kan være advaret om risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
porkar skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har flere gange været ud for at have aftalt tid, enten via tlf eller sms, og så blevet afvist ved døren, fordi der er en anden kunde i klinikken, eller vedkommende har “misforstået” noget ved opkalden eller SMS’en!

En episode fra to uger siden: jeg bestiller tid over sms, kører 40 min. kørsel og møder op, og så ser jeg at massøren er ved at pakke sin taske og på vej ud af døren! 
Jeg fortæller hende at jeg har bestilt tid, hun kigger lidt forvirret og siger “nu?

Jeg viser hende sms korrespondancen på min tlf, forvirret rydder hun rundt i sin taske og finder sin tlf frem og kigger ind i beskederne, og omsider finder beskederne.

Til min stor overraskelse spørger hun mig om jeg kan komme en anden dag, fordi hun har en aftale om lidt og bliver hentet af sin veninde om 10 min!!!
WTF tænker jeg...jeg har altså bestilt tid, kørt i 40 minutter og mødt op til aftalen...

Hun ligner stadig ikke en der har tænkt sig at blive, og holde og yde den service hun har lovet.

Efter at have udtrykket min utilfredshed, kører så igen og finde en anden massør i nærheden som heldigvis ydede den forventede service.
 

Oplever I det og hvordan håndterer I lignende?
 

Jeg har oplevede præcis det samme -og gjort det samme som dig. Har dog også engang insisterede på jeg ville have det (tiden) som vi havde aftalt -så blev hun sur  og massagen blev der efter -sagde til hende at jeg aldrig kom der mere efter ½times surmulerris massage -som ikke rigtig blev til noget. Så blev hun meget gal og skældte mig ud i mens jeg tog tøj på og til jeg var ude af døren -heldigvis var det på Thai -så jeg forstod kun, at det var hun enig i at jeg ikke skulle komme igen...gg  (årsagen til hun pludselig ikke havde tid selv om vi havde aftalt det -var så hun havde fået besøg af veninder -og de skulle i gang med at spille kort og drikke whiskey)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hygge

Thai’er går ikke så meget op i aftaler, da mange mænd ringer og siger de kommer og så kommer de ikke alligevel , så derfor er aftaler ikke fast og kommer der en kunde i mellemtiden tager de kunden der er der, forstår dem godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 22 timer siden:

Du bør nok rykke ud med, hvem det drejer sig om, så andre kan være advaret om risikoen.

Denne gang var det en der vist hedder Bummi, der holder til på Østerbro i Odense.

Redigeret af porkar

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, for 22 timer siden:

Thai’er går ikke så meget op i aftaler, da mange mænd ringer og siger de kommer og så kommer de ikke alligevel , så derfor er aftaler ikke fast og kommer der en kunde i mellemtiden tager de kunden der er der, forstår dem godt

Og det skal gå ud over os der holder aftalen og kommer til det aftalte tidspunkt? De mister jo også kunder, jeg gider da ikke at tage chancen en gang til, og så advarer jeg også andre mulige kunder om dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg mange har oplevet. Som en anden skriver så er tid et meget elastisk begreb for mange thaier. Godt hjulpet på vej af de mange mænd som ikke kommer som aftalt - og det er rigtigt mange der brænder pigerne af. 

Jeg oplever det modsatte med et par thaipiger her i byen. Hvis jeg dagen før aftaler en tidlig morgentid med dem, så får jeg en SMS kl 0800 om jeg stadig har lyst til at komme :) . De har fået lov at kontakte mig på bollofonen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det tror jeg mange har oplevet. Som en anden skriver så er tid et meget elastisk begreb for mange thaier. Godt hjulpet på vej af de mange mænd som ikke kommer som aftalt - og det er rigtigt mange der brænder pigerne af. 

Jeg oplever det modsatte med et par thaipiger her i byen. Hvis jeg dagen før aftaler en tidlig morgentid med dem, så får jeg en SMS kl 0800 om jeg stadig har lyst til at komme :) . De har fået lov at kontakte mig på bollofonen. 

Det er ærgerligt at det har udviklet sig den vej, det ødelægger jo en del af oplevelsen. :unsure:

Det bliver lidt off-topic, men kan du anbefale nogle stykker i Aarhus hvor man kan få en god omgang massage med lidt ekstra? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
porkar skrev, for 5 minutter siden:

Det bliver lidt off-topic, men kan du anbefale nogle stykker i Aarhus hvor man kan få en god omgang massage med lidt ekstra

Lav lige en anden tråd så denne ikke afspores, så får du en håndfuld at vælge imellem :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet det et par gange. Jeg har skiftet min regulære (grønne) massør på det grundlag. To gange indenfor kort tid var jeg kørt efter en aftale for så at ankomme og få at vide at alt er optaget og at jeg skal komme igen en anden dag. 
Det var også på den måde at mit venskab til Beer røg. Jeg havde noget med hjem fra Thailand til hende. Vi havde så aftalt hvornår jeg skulle komme forbi med det. Da jeg så holdte på parkeringspladsen fik jeg en sms om at jeg bare skulle aflevere det til hende den anden pige der var der fordi der lige var kommet en kunde. Jeg fik ikke engang en besked med et tak fra hende bagefter. Da jeg så påtalte det og at hun ikke overholdte vores aftale blev hun sur og jeg har ikke snakket med hende siden. 

Desværre så er det ret almindelig logik for mange thaier at de tager den kunde der er der frem for at vente på den kunde der har bestilt tid. Den kunde der står i butikken er en sikker kunde. De fleste thaier tænker meget kortsigtet og går efter hvad der er bedst for dem her og nu. De tænker ikke så langt frem. De tænker ikke over at de måske mister den kunde der går forgæves fordi en anden har fået deres tid og at det så på længere sigt kan være en dårligere forretning for dem. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...