Hop til indhold

Søger hurtigt og godt erotisk mellemværende I Odense C:-)

Featured Replies

Skrevet

Hej derude. Er ikke så erfaren, men opholder mig pt. I Odense og kunne godt lige bruge et hurtigt og godt erotisk mellemværende :-) nogen anbefalinger? Skal gerne være i Odense C

Redigeret af lektorslem

Skrevet
lektorslem skrev, for 15 minutter siden:

Hej derude. Er ikke så erfaren, men opholder mig pt. I Odense og kunne godt lige bruge et hurtigt og godt skrald :-) nogen anbefalinger? Skal gerne være i Odense C

Hende her har gode anmeldelser afsted med dig https://annoncelight.dk/showad/298515

Skrevet
klinikfuckers skrev, Lige nu:

Hende her har gode anmeldelser afsted med dig https://annoncelight.dk/showad/298515

hvor er vi nogenlunde i Odense C?

Skrevet
lektorslem skrev, for 20 minutter siden:

Hej derude. Er ikke så erfaren, men opholder mig pt. I Odense og kunne godt lige bruge et hurtigt og godt skrald :-) nogen anbefalinger? Skal gerne være i Odense C

Der forfindes masser af skraldespande rundt i Odense -medmindre du mener Glædespiger :P (bryder mig ikke om ordvalgte skrald om kvinder ) 

Skrevet
DoctorLove skrev, Lige nu:

Der forfindes masser af skraldespande rundt i Odense -medmindre du mener Glædespiger :P (bryder mig ikke om ordvalgte skrald om kvinder ) 

du har ret, det var et vulgært ordvalg, jeg har ændret det

Skrevet
lektorslem skrev, for 44 minutter siden:

du har ret, det var et vulgært ordvalg, jeg har ændret det

Smukt min loge bror -Hatten af for du modtager det positivt :biggrin:

Skrevet
klinikfuckers skrev, for 14 timer siden:

Det ved jeg desværre ikke. 

Skibhus kvt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.