Hop til indhold
MrLovaLova

pige med flade bryster - østjylland

Recommended Posts

Sad og så en rimelig dårlig film med Kristen Stewart, og i den render hun rundt uden så meget tøj hvilket afslører at hun er meget fladbrystet/har små bryster. Det fik mig til at tænke på at det har jeg faktisk ikke rigtig prøvet.

Nogen der har nogle gode bud på en pige, helst i det østjyske, der har virkelig små bryster, og er slank?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Lea, hun er asiat, men ikke thai. Tænker Korea, måske Vietnam. Hun er dansk dog. Hun har søde, små bryster. Hun er tit i Aarhus ved jeg. Hun går vist som 21 årig studine babe på annoncelight. Kan ikke finde annoncen nu.

Redigeret af Frederik82

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kender Lea, hun er asiat, men ikke thai. Tænker Korea, måske Vietnam. Hun er dansk dog. Hun har søde, små bryster. Hun er tit i Aarhus ved jeg. Hun går vist som 21 årig studine babe på annoncelight. Kan ikke finde annoncen nu.

Tak for buddet, men må hellere præcisere. Tænder ikke på asiatiske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Sad og så en rimelig dårlig film med Kristen Stewart, og i den render hun rundt uden så meget tøj hvilket afslører at hun er meget fladbrystet/har små bryster. Det fik mig til at tænke på at det har jeg faktisk ikke rigtig prøvet.

Nogen der har nogle gode bud på en pige, helst i det østjyske, der har virkelig små bryster, og er slank?

Trine er i Århus i næste uge.

https://annoncelight.dk/showad/182326

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 19 minutter siden:

Selvom hun har fået formindsket sine bryster kan de da ikke betegnes små/flade...:shock:

Det kan godt være, du har ret i de ikke er flade. 
Men til gengæld kalder Trine dem selv petit i sin annonce. 
OPRINDELSE fra fransk petit 'lille'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faceoff skrev, for 11 minutter siden:

Det kan godt være, du har ret i de ikke er flade. 
Men til gengæld kalder Trine dem selv petit i sin annonce. 
OPRINDELSE fra fransk petit 'lille'

I min verden er petite under 160cm og under 50kg og gerne med en A skål...:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 3 minutter siden:

I min verden er petite under 160cm og under 50kg og gerne med en A skål...:razz:

Du mener vel ikke Trine er stor :o

Trine betegner sig selv som en lille pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jo - i min verden skrev jeg...

 

Tilbage på sporet, tror desværre det ser lidt sløjt ud med piger med flade/små bryster i øjeblikket, man skal desværre til København for at få de lyster styret... :)

Der er en tendens til at GP'erne får større og større bryster - det må jo være det der er efterspørgsel på, bare synd for os andre.:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender Lea, hun er asiat, men ikke thai. Tænker Korea, måske Vietnam. Hun er dansk dog. Hun har søde, små bryster. Hun er tit i Aarhus ved jeg. Hun går vist som 21 årig studine babe på annoncelight. Kan ikke finde annoncen nu.

https://annoncelight.dk/showad/268275 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 15.10.2020 at 08:40:

Sad og så en rimelig dårlig film med Kristen Stewart, og i den render hun rundt uden så meget tøj hvilket afslører at hun er meget fladbrystet/har små bryster. Det fik mig til at tænke på at det har jeg faktisk ikke rigtig prøvet.

Nogen der har nogle gode bud på en pige, helst i det østjyske, der har virkelig små bryster, og er slank?

Kristen Steward er dælme os sød uden tøj på!!! Meget små og frække bryster.  
Går også selv med samme fantasi. At prøve en med helt små AA bryster - bare i det midtjyske/vestjyske.  
 

Men har samme problem som dig - de findes ikke rigtig. Jeg vil dog gerne thai også, men synes heller ikke at de er at finde med så små bryster eller i hel slank udgave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Faceoff skrev, den ‎15‎-‎10‎-‎2020 at 12:40:

Trine betegner sig selv som en lille pige.

Øh, hva har lille pige med små bryster at gøre? (lille pige kan vel godt ha store bryster)

Hva det ang Trine så kommer hun vidst ikk ind under hverken små eller flade bryster (de er stadig formet af en læge)

Nok om det men nu har dansk mand igennem 20 + år bedt om store bryster og det fik de så,  uden undtagelse :( 

Håber virkelig i fik hva i søgte, har dog ej yderligere kommentar, det sku da lige være, forsat go fornøjelse :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandra på 22 i Vejle er svaret på dine længsler. Supersød, slank og med små bryster. Og så er hun noget nær den smukkeste pige jeg har besøgt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 58 minutter siden:

Øh, hva har lille pige med små bryster at gøre? (lille pige kan vel godt ha store bryster)

Hva det ang Trine så kommer hun vidst ikk ind under hverken små eller flade bryster (de er stadig formet af en læge)

Nok om det men nu har dansk mand igennem 20 + år bedt om store bryster og det fik de så,  uden undtagelse :( 

Håber virkelig i fik hva i søgte, har dog ej yderligere kommentar, det sku da lige være, forsat go fornøjelse :huh: 

Har du læst Trine’s annonce ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faceoff skrev, for 43 minutter siden:

Har du læst Trine’s annonce ?

Tror du på alt du læser  :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Sandra på 22 i Vejle er svaret på dine længsler. Supersød, slank og med små bryster. Og så er hun noget nær den smukkeste pige jeg har besøgt

Sandra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Jooo skrev, den ‎18‎-‎10‎-‎2020 at 06:48:

https://annoncelight.dk/showad/299395

Jeg har ikke været hos hende. Men det er da små/flad bryst.

I øvrigt en flot pige i sin bedste alder, såfremt man er til små bryster. flade vil jeg dog næppe kalde dem, men hver sin lyst <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...